U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Oke. Daar is inderdaad ook wat van te zeggen.Zeker niet. Dat lijkt me echt een heel onhandig, moeilijk in te regelen en risicovol systeem.
Niet bang voor 2027?Vandaag een kleine enegiecentrale op het dak gekregen.
In de middag (piek verlichting) verbruik ik een kW. Dus laat die zon maar schijnen!
Bekijk bijlage 658356
Ik snap mensen met angst voor een jaartal niet.Niet bang voor 2027?
2e erbij. De grote had ik al. Dat is een vrouwtje.Nice! Een 2de bijgeplaatst of een koppel tegelijk ingezet?
Ok ok, ik heb ze hier alles terugverdiend inmiddels, maar voor nieuwe beginners met zonnepanelen is het wel goed om te overwegen, in de herfst/qinter wek je nagenoeg 0 op. Maargoed als je uit eindelijk 0 overhoudt en je bespaard met dat aan lasten(net als jou gaat hier alles op) dan zal het een goede investering kunnen zijn. Ik ben me nu wel aan het inlezen om iets van batterij er bij aan te schaffen, maar ik wacht er nog even mee..er zal vast nog wel wat veranderen in de tussentijd. Wel veel plezier er mee en hopen op wat zonnestraaltjesIk snap mensen met angst voor een jaartal niet.
Bovendien ik heb en zeeaquarium en verbruik daarom bijna alles wat ik produceer. Dus waarom zou ik bang zijn voor het stoppen van de salderingsregeling
Als ik 30 panelen neer had gelegd om geld te verdienen dan zou mijn verdienmodel een deuk oplopen in 2027 ja.
Maar iedereen wist van te voren dat het salderingsfeestje geen eindeloos houdbare situatie zou zijn…
Staat het stapelbed elke nacht op dezelfde plaats?Vijlvis stapelbed:
Bekijk bijlage 659409
Dit was nacht 1, dus we gaan het zien.Staat het stapelbed elke nacht op dezelfde plaats?
Staat het stapelbed elke nacht op dezelfde plaats?
Dit was nacht 1, dus we gaan het zien.
De twee kleinste (achterste twee op de foto) heb ik gister opgehaald bij Ocean & Lake.
De volwassen zwartzadel slaapt op het moment iedere nacht aan het stekkenrek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.