Leuk!
Wat mij opvalt zijn de hele kleine gaatjes van de bubbelplaat.
Nu ben ik geen BubbleKing skimmerskenner maar in mijn beleving hebben die gaatjes bij de andere afschuimers van Royal exclusiv vaak een iets grotere diameter.
Klopt dit?
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Leuk!
Waaattt!!!!! Dat ziet er echt uit als minimaal een 300! Wel een hele gave schuimer! Maar...... is die niet wat groot voor de bak?
Poah ik kijk uit naar de Updates, wil je in die bak dezelfde bezetting doortrekken of een hele andere richting op gaan?O en wie zich nog afvroeg wat ik in vredesnaam met een Double Cone 300 naast een 220 Liter bakje moet...
Ik was even vergeten dat verhaal af te maken.
Aanstaande woensdag krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis. De bak huidige bak gaat dus leeg. Het glas gaat niet mee, de dieren wel.
Ik een groter huis, dan mijn vissen ook. Leek me wel zo eerlijk...
De afgelopen weken/maanden ben ik dus alvast inkopen aan het doen geweest voor een groter aquarium in het nieuwe huis.
De komende maanden ga ik daar een nieuw systeem opzetten en dan gaat de inhoud daar naartoe over.
Naast het afschuimertje, een groter osmosetoestel, uitbreiding van de verlichting, opvoerpompje, alvast wat droog steen, net cover, verwarmingselementen. In bestelling staan de bak bij Reef Corner, frame voor er onder via via, pellet boxen voor de sump, overflowbox is onder weg vanuit de VS.
Dankjewel!Ziet er allemaal heel gezond uit!! mooie bak
In eerste instantie wel. Het huidige bestand aan koraal en vissen gaat geheel over naar de nieuwe bak en met name het vissen bestand zal daar ook uitgebreid worden. De nieuwe bak wordt met 1,6m en zo'n 600 L bijna drie keer zo groot als mijn huidige bakje en er komt 300L aan sump naast te staan.Poah ik kijk uit naar de Updates, wil je in die bak dezelfde bezetting doortrekken of een hele andere richting op gaan?
Mocht je hulp nodig hebben met sjouwen als je gaat verhuizen dan geef je maar een brul.Dankjewel!
In eerste instantie wel. Het huidige bestand aan koraal en vissen gaat geheel over naar de nieuwe bak en met name het vissen bestand zal daar ook uitgebreid worden. De nieuwe bak wordt met 1,6m en zo'n 600 L bijna drie keer zo groot als mijn huidige bakje en er komt 300L aan sump naast te staan.
Maarrrr, dit is slechts fase 1 van 2
Want voor 900 L is die Double Cone 300 nog steeds behoorlijk groot.
Dat is een aardig bijvul vat. Hoe groot gaat het geheel worden?
Het is een vat van 210 Liter.Dat is een aardig bijvul vat. Hoe groot gaat het geheel worden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.