Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Mijn Oceanium 3

Ziet er weer chique uit 😬

Nice work Rene! Super strak!
Jouw huis draait toch wel echt om je bak lijkt t ;)de hoeveelheid liters is dan toch wel bescheiden. Waarom wilde je niet groter? Met zoveel uitmuntend werk in techniek..

wow! 😮😮😮. geen halve maatregelen zo te zien haha

Vandaag een kleine enegiecentrale op het dak gekregen.

In de middag (piek verlichting) verbruik ik een kW. Dus laat die zon maar schijnen!

IMG_4111.jpeg

Top , jou kennende ligt er exact op dak wat er binnen word verbruikt 😊

Niet bang voor 2027?
Ik snap mensen met angst voor een jaartal niet.

Bovendien ik heb en zeeaquarium en verbruik daarom bijna alles wat ik produceer. Dus waarom zou ik bang zijn voor het stoppen van de salderingsregeling 🤷🏻‍♂️

Als ik 30 panelen neer had gelegd om geld te verdienen dan zou mijn verdienmodel een deuk oplopen in 2027 ja.
Maar iedereen wist van te voren dat het salderingsfeestje geen eindeloos houdbare situatie zou zijn…

Nice! Een 2de bijgeplaatst of een koppel tegelijk ingezet?
2e erbij. De grote had ik al. Dat is een vrouwtje.
De nieuwe kwam ik tegen op marktplaats. Die is nog te klein om te zien wat het is.

En er zwemmen er nog twee voor mij bij Ocean & Lake. Die waren al in bestelling.

Ik snap mensen met angst voor een jaartal niet.

Bovendien ik heb en zeeaquarium en verbruik daarom bijna alles wat ik produceer. Dus waarom zou ik bang zijn voor het stoppen van de salderingsregeling 🤷🏻‍♂️

Als ik 30 panelen neer had gelegd om geld te verdienen dan zou mijn verdienmodel een deuk oplopen in 2027 ja.
Maar iedereen wist van te voren dat het salderingsfeestje geen eindeloos houdbare situatie zou zijn…
Ok ok, ik heb ze hier alles terugverdiend inmiddels, maar voor nieuwe beginners met zonnepanelen is het wel goed om te overwegen, in de herfst/qinter wek je nagenoeg 0 op. Maargoed als je uit eindelijk 0 overhoudt en je bespaard met dat aan lasten(net als jou gaat hier alles op) dan zal het een goede investering kunnen zijn. Ik ben me nu wel aan het inlezen om iets van batterij er bij aan te schaffen, maar ik wacht er nog even mee..er zal vast nog wel wat veranderen in de tussentijd. Wel veel plezier er mee en hopen op wat zonnestraaltjes

Wist niet dat het een scholenvis was die vijlvis ;). Begrijp dat het geen probleem is om er meerdere bij elkaar te houden is dus. Snap echt wel waarom je deze adviseerde hele leuk nieuwsgierige vissen.

Staat het stapelbed elke nacht op dezelfde plaats?
Dit was nacht 1, dus we gaan het zien.

De twee kleinste (achterste twee op de foto) heb ik gister opgehaald bij Ocean & Lake.

De volwassen zwartzadel slaapt op het moment iedere nacht aan het stekkenrek.

Heel leuk! Je nieuwe favo vis! ;)

Staat het stapelbed elke nacht op dezelfde plaats?
Dit was nacht 1, dus we gaan het zien.

De twee kleinste (achterste twee op de foto) heb ik gister opgehaald bij Ocean & Lake.

De volwassen zwartzadel slaapt op het moment iedere nacht aan het stekkenrek.

Stapelbed update:
De middelste van de nieuwe drie vond het na de tweede nacht toch iets te knus. Die slaapt nu steeds in de Isis hippuris gorgoon. De andere twee tot nu toe iedere nacht samen in hetzelfde koraal stapelbed.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan