sharkwarrior
Sendero's Reef
Dat vroeg ik me gister ook nog af, toen ging ik even kijken bij PAINT op me computer.
Paint dus
, gewoon sumpel wat lijntjes trekken.
Mvg, Sander
Paint dus
Mvg, Sander
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Weer terug van vakantie, naar de derde zeewatermanifestatie geweest, gevalletje waterschade diezelfde dag, dat weer opgelost, en nu weer met mijn aqua'tje verder...............................
In de tussentijd wel weer veel dingetjes binnengekomen. De vlinderklep om de stroming te kunnen stellen voor beneden gaat dit weekeinde gemonteerd worden. Op elektriciteitsgebied beneden bij het aquarium is vrijwel alles aangesloten. De Teco koeler is binnen, het aquarium om de r-dsb van te maken, de sturing met sensor en klep om de golvende stroming te creëren en nog een aantal kleine zaken waar ik op zat te wachten. Woensdag wordt er ook weer veel aan de elektriciteit gewerkt, en voor die tijd wil ik de waterleidingen klaar hebben. Dan kan ik misschien woensdag al weer testen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.