U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Man man ik al 10 X moeten opgenomen worden wegens geduld op in een instelling. Even een tip 316 TI of 1.4571 kwaliteit rvs is idd zeewaterbestendig wij maken op werk daar flenzen(buisverbindingen) mee voor vooral boorplatformen op zee. Wel moet je zorgen dat je geen plekkers erop plekt of verft of andere dingen want deze staalsoort moet kunnen ademen (eender welke rvs trouwens) anders gaat het alsnog aan gebrek van zuurstof roesten. En daar is TI wat duur voor.
geen plekkers erop plekt
Yep, 2 jaar bezig nu
Morgen ga ik proberen draad te tappen in een stuk rifkeramiek; ik ben benieuwd, en zal de voortgang posten. Zijn er bouten van volledige titanium te krijgen? Probleem opgelost natuurlijk. Als ik daarmee een zuil die 140 lang is zwevend boven de grond kan krijgen, is het me dat wel waard.
Het steen zal begin september zijn. Zoals de vorderingen nu lopen lijkt het voorspoedig te gaan.
Zodra het steen er in zit ga ik echt weer geduld hebben en alles goed afwerken. Met een beetje mazzel ga ik dan zelfs nog eventjes duiken in het gebied waar mijn levende dieren straks vandaan gaan komen. Even inspiratie opdoen van hoe het er daar echt uitziet. Bijgevoegd pdf'je laat daar wat opties van zien.
Nog meer mensen zin in een tripje???
Ik heb wel zin in een tripie:biggrin:
Maar met de 10 euro van de staatsloterij afgelopen week red ik het niet
Groetjes
(misschien in mijn volgende leven)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.