U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ik wil ook wel weten wat deze zijn. Weet er ook zitten. Als je ze kapot maakt blijkt er wel niets in te zitten op het eerste zicht.Aquaviewer zei:WAT ZIJN DIT ????
Mijn bak zit vol met deze "kegeltjes" wat zouden het kunnen zijn ?
Tot op heden heeft nog niemand deze "echt" kunnen thuisbrengen.Gizmoke zei:Ik wil ook wel weten wat deze zijn. Weet er ook zitten. Als je ze kapot maakt blijkt er wel niets in te zitten op het eerste zicht.
Foraminiferan!!!!!!!Aquaviewer zei:Tot op heden heeft nog niemand deze "echt" kunnen thuisbrengen.
Hoi Mark,Mark.... zei:Foraminiferan!!!!!!!
http://zoaid.com/index.php?module=Gallery2&g2_itemId=3332
Probeer deze gasten zoveel mogelijk te verwijderen!!!! Zit gaan op je Buttons zitten en die vinden dat niet fijn! http://www.zeewaterforum.info/forums/showthread.php?t=48564
Aquaviewer zei:Ik heb bij Aïssa een kalkreactor "DaStaCo 4" besteld met een nieuw Osmose toestel en ik hoop dat het nog voor het eind van dit jaar geleverd gaat worden.
Laat maar komen !!!Desert's Ocean zei:Deze is klaar met testdraaien Aquaviewer:goed:
We spreken verder af voor plaatsing.
Indien het voor u past
Hoi Manuel, gras heb ik niet nodigmanuel69 zei:Nu kan het echte werk beginnen Hans :goed: Je laat er ook geen gras over groeien![]()
!!
Aquaviewer zei:Update 5-12-2008
Ik heb zojuist het water weer getest en de fosfaat killer heeft zijn werk gedaan, geen meetbare hoeveelheid meer.
Intussen aan de koop geslagen en een Red Devil 2 Titanium pomp aangeschaft, opbrengst 16.000 liter p/u en volledig regelbaar. De Aqua Medic 3500 deed zeer raar en viel geregeld stil als ik de afvoer "knijpte" en als ik hem aan en uit zette dan was hij niet op gang te brengen. Omdat ik niet geheel tevreden was met de stroming van de rifspoeling heb ik de Eheim op de opvoer geplaatst en de Red Devil op de rifspoeling en het werkt nu zeer goed, een optimale stroming. Tevens zijn deze week de schakelpanelen binnengekomen om alle apperatuur individueel te schakelen. Met Kerstmis ga ik de kast naast het aquarium bouwen met alle regeltechniek er overzichtelijk ingebouwd.
Ook de IKS op de PC aangesloten en via Timo web kan ik nu op afstand realtime alle gegevens raadplegen, bij eventuele overschrijding van de vooraf ingestelde waardes krijg ik een Email met de actuele alarm waardes.
En nog dank aan Aìssa voor de snelle levering van de diverse spullen.
Beste Sjors,Sjors zei:Hallo,
waar heb jedit mooie schakelapparaat vandaan.Ik hoor het wel
Gr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.