Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

spike's rif

Jil schoan Geert :goed: :) !!

alweer 2 nieuwe koraalkes , de acropora niet makkelijk om een foto te maken ,hoop dat deze geel gaat blijven .... afwachten zou ik zeggen
ook de granulosa (middelste foto van re 336) is al ferm op kleur aan het komen zit nog maar een maand in de bak .
En tenslotte 2 overzicht foto's

Bijlagen

• 25 december 2008 015.JPG
    25 december 2008 015.JPG
    332,4 KB · Weergaven: 3
  • 25 december 2008 009.JPG
    25 december 2008 009.JPG
    419,7 KB · Weergaven: 3
  • 25 december 2008 007.JPG
    25 december 2008 007.JPG
    316,2 KB · Weergaven: 5
  • 25 december 2008 011.JPG
    25 december 2008 011.JPG
    433,3 KB · Weergaven: 33
  • 25 december 2008 014.JPG
    25 december 2008 014.JPG
    367,2 KB · Weergaven: 103
Wat een prachtige koralen en vissen ! :goed:

De Dastaco bevalt hier ook al zo te zien ?

flink gebouwd daar,een tevreden mens neem ik aan:) altijd spannend zo een nieuw koraaltje dat hopelijk mooier gaat kleuren in je aquarium,dat is het fijne als je zo nu en dan ééns een bruinachtige meeneemt ipv de meest fel gekleurde in de winkel

Hey Spike, ik moet het je nageven, je bak staat er prachtig bij! Zeker je totaalplaatje toont aan dat je echt een levend schilderij in de huiskamer hebt staan.

Hlemaal niks mis mee, gewoon een topbak.:goed:
Met top techniek

Ziet er goed uit Geert :goed: en dat met zo'n visbestand ;) !!

manuel69 zei:
Ziet er goed uit Geert :goed: en dat met zo'n visbestand ;) !!
tja visbestand is gewaagd maar voorlopig gaat alles goed, effe bijvermelden dat de ciliaris vorige week is gestorven de oorzaak weet ik niet,vis was kerngezond .Dus de zoektocht naar een nieuwe is gestart

blijft een prachtvis natuurlijk,in de nieuwe meerwasseraquarianer stond er deze week toevallig een gans artikel over,volgens de auteur zijn voor deze vis meestal zowel ozon,aktief kool als uv erg aan te raden,zij zouden vooral last hebben van de grote hoeveelheid netelcellen aanwezig in onze bakken waardoor hun huid verzwakt,succes ermee

jawsee zei:
blijft een prachtvis natuurlijk,in de nieuwe meerwasseraquarianer stond er deze week toevallig een gans artikel over,volgens de auteur zijn voor deze vis meestal zowel ozon,aktief kool als uv erg aan te raden,zij zouden vooral last hebben van de grote hoeveelheid netelcellen aanwezig in onze bakken waardoor hun huid verzwakt,succes ermee
uv en ozon op de bak dus dit is al een pluspunt nu is het afwachten wat de vis gaat doen .In elk geval eet hem goed dus is al iets

Schitterende bak spike!

Als ik de foto´s zo bekijk krijg ik weer heimwee naar moeilijke vissen!

Groetjes michael

spike zei:
effe vergeten te vermelden , vandaag mijn sohal mogen onderbrengen in één van de bakken van aquagek waarvoor mijn dank
Das pas echte vriendschap zè. ;)

Back
Bovenaan