bobo
Senior Forumlid
Ziet er lekker uit Geert...lamarc nog steeds erin
spike zei:overzichtje
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
spike zei:overzichtje
tja visbestand is gewaagd maar voorlopig gaat alles goed, effe bijvermelden dat de ciliaris vorige week is gestorven de oorzaak weet ik niet,vis was kerngezond .Dus de zoektocht naar een nieuwe is gestartmanuel69 zei:Ziet er goed uit Geert :goed: en dat met zo'n visbestand!!
uv en ozon op de bak dus dit is al een pluspunt nu is het afwachten wat de vis gaat doen .In elk geval eet hem goed dus is al ietsjawsee zei:blijft een prachtvis natuurlijk,in de nieuwe meerwasseraquarianer stond er deze week toevallig een gans artikel over,volgens de auteur zijn voor deze vis meestal zowel ozon,aktief kool als uv erg aan te raden,zij zouden vooral last hebben van de grote hoeveelheid netelcellen aanwezig in onze bakken waardoor hun huid verzwakt,succes ermee
Das pas echte vriendschap zè.spike zei:effe vergeten te vermelden , vandaag mijn sohal mogen onderbrengen in één van de bakken van aquagek waarvoor mijn dank
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.