Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

spike's rif

Geert,

Heel veel succes met je nieuwe start.

Spike, ken alleen je dagboek maar van het forum maar veel over je gesproken met aquarianen als Manuel etc, top in iedergeval dat je de moet hebt gevonden weer door te starten. Wil je net als vele andere heel veel sterkte wensen met je nieuwe bak. En over een naamzal ik nog wel eens brainstormen. En hoop je toch ooit eens te ontmoeten op een zeewater manifistatie of winkel. Gr. Dennis

Spike, ken alleen je dagboek maar van het forum maar veel over je gesproken met aquarianen als Manuel etc, top in iedergeval dat je de moet hebt gevonden weer door te starten. Wil je net als vele andere heel veel sterkte wensen met je nieuwe bak. En over een naamzal ik nog wel eens brainstormen. En hoop je toch ooit eens te ontmoeten op een zeewater manifistatie of winkel. Gr. Dennis

thx voor de steun en we zullen mekaar alvast wel eens tegen komen denk ik ,de kans zal groter zijn in de winkel of op een manifistatie waar daar ga ik nooit naartoe
Als je enen ziet kaal geschoren ..... de kans groot ikke ;)

Kaal Geert dat kan ik (Kurt) ook zijn hé, wss daar de vergissing met de naam door Pieter:p

thx voor de steun en we zullen mekaar alvast wel eens tegen komen denk ik ,de kans zal groter zijn in de winkel of op een manifistatie waar daar ga ik nooit naartoe
Als je enen ziet kaal geschoren ..... de kans groot ikke ;)

allen thx voor de steun ,met pijn in het hart de bak moeten afbreken
maar ja na regen volgt zonneschijn (normaal toch)

Goede morgen,

Om van de ene top naar de ander top te gaan, moet je eerst door een (diep) dal.

groet, Jan

Back
Bovenaan