U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
niet gedaan .... dus zal waarschijnlijk dat zijnAquaThomas zei:heb je het keramiek paar dagen laten spoelen voor je het erin deed?
spike zei:vandaag neem ik waar dat de bak zeer wit ziet ,zou dit zijn door het keramiek dat stof afheeft ?
dit ga je wel niet zien op foto hooraquaglenn zei:plaats er eens een foto van , spike
heb ik ook liggen visser maar alvast bedanktvisser zei:indien je eens wilt proberen met het filteren over een gafzak ik heb er liggen je mag er gerust 1 of 2 in bruikleen hebben![]()
Stef33 zei:Mijn complimenten Spike
Wat voor merk en soort T5-lampen heb jij erboven hangen ?
Heel veel suc6,
Stef
aquableu special 5Stef33 zei:Dank je, en hoeveel aquablue special en blue plus heb je erboven hangen ?
idd mooi he die rifekeramiek persoonlijke smaak natuurlijk ,de ombouw zijn geen houten platen wat het materiaal precies is mag joost weten zou anders zeggen,als je het echt wil weten neems eens contact op met zanclusscaramouche zei:hallo Geert,
Rifkeramiek kan toch mooi zijn hé. Prachtige bak trouwens. En de ombouw mag er ook zijn (zijn dit houten meubelpanelen met een alu-look ?). Misschien zie ik hem dinsadag as live.
grtz Marc
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.