Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

spike's rif

jawsee zei:
Geert,is dit niet erg blauw met deze combi,zijn bv oranje vissen nog oranje?zit hier zelf wat te spelen momenteel met combinaties en denk dat ik het vanaf nu hier ga houden op alle t5 blauw gecombineerd met 10000 k hqi,laat deze laatste dan wel langer branden om het te blauwe van de t5 te compenseren,tesamen zijn ze erg mooi.Van de rest nog alles naar wens?
hoi luc,deze combi bevalt me perfect is idd blauwer dan wat het zou moeten zijn maar valt bij mij reuze in de smaak ,natuurlijk is dit ook allemaal persoonlijk maar de kleuren zijn nog zoals ik die zou willen.
Voor de rest is alles nog perfect gisteren zelfs nog een rondje duitsland gedaan en in het terug naar huis rijden eens gestopt bij reef corner waar ik ook nog wat mooi's heb meegenomen.Dacht je daar eerst nog tezien maar nope je was er niet :)

spike zei:
hoi luc,deze combi bevalt me perfect is idd blauwer dan wat het zou moeten zijn maar valt bij mij reuze in de smaak ,natuurlijk is dit ook allemaal persoonlijk maar de kleuren zijn nog zoals ik die zou willen.
Voor de rest is alles nog perfect gisteren zelfs nog een rondje duitsland gedaan en in het terug naar huis rijden eens gestopt bij reef corner waar ik ook nog wat mooi's heb meegenomen.Dacht je daar eerst nog tezien maar nope je was er niet :)
Kun je eens een totaalplaatje laten zien met al dat blauw?

Gr. Roy

Nee;was er graag bij geweest maar we hadden een etentje gepland met een koppel zeeaquarianen waar we een vrij goede band mee hebben.Was druk heb ik gehoord:)

Geert,

Als je bak van Zanclus komt, weet ik het al. het is een soort plastiek met alu-bovenlaag. Ok bedankt.

grtz Marc

foto's van een paar nieuwe aankopen die ik gisteren heb gedaan

Bijlagen

• Afbeelding 001.jpg
    Afbeelding 001.jpg
    80,5 KB · Weergaven: 32
  • Afbeelding 008.jpg
    Afbeelding 008.jpg
    65,2 KB · Weergaven: 47
  • Afbeelding 013.jpg
    Afbeelding 013.jpg
    71,6 KB · Weergaven: 27
spike zei:
foto's van een paar nieuwe aankopen die ik gisteren heb gedaan
Woow erg mooie aankopen.!!!!!!
Is het dier op de middelste foto een Nephtheis Fascicularis?

Gr Thijs.

gelijkt ook op een Oxycorynia fascicularis.
Zeer mooi maar zal niet lang meegaan vrees ik...

Laatst bewerkt:
Ik heb de foto zodanig bijgewerkt hoe het geheel eruit zou kunnen zien met een Fuji purple T5 erbij :-)

Bijlagen

• overzicht met fuji purple.JPG
    overzicht met fuji purple.JPG
    302,3 KB · Weergaven: 194
  • overzicht.JPG
    overzicht.JPG
    107,3 KB · Weergaven: 126
Ik weet niet op welke foto dat is, maar ik vind persoonlijk de kleuren op de bovenste foto het mooiste!

Gr. Roy

Stef33 zei:
Ik heb de foto zodanig bijgewerkt hoe het geheel eruit zou kunnen zien met een Fuji purple T5 erbij :-)

Zo'n verschil met één fuji purple? Super hoor:goed:

gisteren een beetje verandering gedaan in de samenstelling van de combinatie van de t5 lampen .
Nu zit er in: 1*fiji purple van koralen-zucht
1*coral light van koralen -zucht
5* aqua bleu special van ati
5*bleu plus van ati

wat me opvalt is dat de lampen van koralen-zucht wel meer licht geven volgens mij dus als ik nog eens moet vervangen van lampen denk ik nietmeer naar ati tegaan.

Laatst bewerkt:
Geweldig mooie bak! In werkelijkheid véél indrukwekkender dan op foto. Zo jong en toch al reeds zo mooi gekleurde koralen. Naarmate de bak zich verder ontwikkelt zal alles wel wat ingroeien en ik denk dat jij dan fel zal mogen snoeien want anders hebben al die vissen geen plaats meer om te zwemmen. Ik las op de eerste pagina dat jouw bak 70 cm hoog is. Wel ik vind dat je erin geslaagd bent om met die rifkeramiek je aquarium meer verticale dimensie te geven want ik vond dat die veel dieper (hoger) leek. Daar moet ik dringend bij mij ook eens werk van maken.;)

Bedankt voor de leuke babbel (en de koeler naturlijk)!

Christof

Back
Bovenaan