U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Nou Mark,
Ik zou er voor tekenen als mijn bakkie er zo zou bij staan bij achterstallig onderhoud.
Prachtige bak hoor!
De stekkenbak annex nano.
Gister en vandaag wat aan het prutsen geweest en we zijn weer een stapje verder. Het is mijn bedoeling om er een klein bakje bij te houden hoofdzakelijk voor wat stekken, maar wilde het zeker geen kale stekkenbak laten worden, zoals je wel vaker ziet. Mijn bedoeling is om er een soort combi van te maken : nano en stekkenbak. In het bakkie wil ik wat klein grut gaan houden ingericht met wat vers steen en levend zand. Na het rijpingsproces met wat flap e.d. heb ik dit weekend een stekkenrooster bovenin gemonteerd en daaronder een klein rifje. Ik denk dat ik aardig in mijn opzet geslaagd ben.
Fotoos............
De kleurtjes van de koraaltjes zijn een beetje van slag. Heb net zand toegevoegd.
het ziet er erg goed uit mark !!!!
mvg Michel
Hoi Mark,Michel en Manuel bedankt.
Gister even gezellig bij Marco en Jhanette geweest. Een onderhoudsploegje bestaande uit 3 babylonslakken en 2 turbo's en de eerste visjes bestaande uit 3 buisaaltjes voor de nano gekocht. Dit bakje heeft nu dus z'n eerste bewoners. Het was weer gezellig Marco en Jhanette. Tot snel weer. Ga snel lijstje maken voor de rest van de bezetting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.