U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Schitterend Mark,dit zijn de mooie momenten van een zeebaktopjesNog even een fotootje van mijn lievelingetjes. Als dat niet romantisch is...........
En verder...prachtplaatje van dat koppeltje. Wat zijn dat voor visjes? lijken wel jack in the box?
er is een oud dagboek van iemand die daarover ook serieus bezig was, en er ook al ver mee was. Weet alleen de naam effe niet meermaar hij had een heel interessant dagboek van een megabak op zn kantoor die elke x waterschade had. Toen wilde hij m gaan wisselen voor een rubblezone en toen issie gestopt...misschien herkent iemand die dit leest dit dagboek?
En verder...prachtplaatje van dat koppeltje. Wat zijn dat voor visjes? lijken wel jack in the box?
In het boek van Anthony Calfo staat ook een hoofd stuk over zonlicht, hij heeft een kas of kent iemand met een kas in de noordelijkste staten van de VS ik geloof Pennsylvania, daar heeft hij de licht sterkte moet dempen anders kwam er teveel licht binnen,
En ik denk dat je je voldoende licht binnen haalt alleen weet ik dit niet zeker, is zeker mooi als je met zon/maan licht gaat werken er is niks sterkers als de zon!!! je moet voor de grap eens een par waarde onder je lampen meten en dan zonlicht die je kamer binnen komt daar schrik je van!!
Arjen, Pensylvania ligt ongeveer op dezelfde breedte graad als Barcelona. Dit is toch nog een stuk zuidelijker (meer zon uren) dan Nederland. Ik weet niet of er hier in Nederland of Belgie al bakken zijn met sola tubes erboven. Iemand????In het boek van Anthony Calfo staat ook een hoofd stuk over zonlicht, hij heeft een kas of kent iemand met een kas in de noordelijkste staten van de VS ik geloof Pennsylvania, daar heeft hij de licht sterkte moet dempen anders kwam er teveel licht binnen,
Zal wel het dagboek van Blom zijn
Grtz
Stephen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.