U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dank je... Ik doe m'n best alles 'een geheel' te laten zijn.Dietger zei:Zo'n rust dat jouw aquarium uitstraal, Tanne, dat heb ik echt nog nergens anders gezien. Complimenten :goed:
Thanxlennert zei:Vind de kleuren nu al mooi![]()
ik zou graag een keer je bak live willen aanschouwen als dat zou mogen.
Denk alleen dat ik dan helemaal met een minderwaardigheids complex naar huis ga.
Echt een super bak!:goed:
![]()
En? kan ik al plankton bij je komen halenTanne zei:Vandaag heb ik voor 't eerst ververst met natuurlijk zeewater, zo'n 140 liter.
![]()
Dat hangt er vanaf wanneer het water er is. Het wordt ingenomen door dezelfde persoon als die ook water voor OHC haalt. Als het er is, hoor ik 'tAquaThomas zei:de foto's volgen morgenavond, ik plan morgen ook nog een paar aankoopjes te doen![]()
op welke termijn ga je de tweede verversing doen? binnen de week? of eventjes ertussen laten ?
Er is er eentje 'verdwenen', maar de andere vier doen het prima. Dagelijks een flinke portie lobstereggs speciaal voor hen, sindsdien blijven ze mooi stevig en rond. Op de eerste van de twee foto's zie je er een als je heel goed kijkt, rechts onder het gorgoon rechtsboven...arjen_D zei:hoi Tanne
Hoe staat het de 5 Serranocirrhitus latus?
Zie ze niet op de foto![]()
Meestal als groepje, eentje is wat brutaler dan de rest. Ik overweeg er nog een paar bij te zetten om zo tot 7 ofzo te komen. Zoals bekend hoeft dit visje niet met tientallen gehouden te worden.arjen_D zei:Verrek jah nu zie ik hethttp://www.zeewaterforum.org/forums/images/smilies/biggrin.gif
Blijven ze als een groepje bij elkaar of is het meer solo?
Ik ben bang dat je zult moeten scrollen door het dagboek. Echte 'opbouwfoto's' zijn er niet, het aquarium is in noodtempo ingericht en opgestart, de opbouw is later langzaamaan gewijzigd tot wat het nu is. Dit aquarium draait sinds mei 2006, kan ook in 't dagboek handig zijn te wetenVaVa zei:Hoi,Tanne
Ik ben voor mijn aquarium op zoek naar foto's van de opbouw.Heb je er zo nog?Ik vind ze niet in uw dagboek,noch op de website.Of doe ik iets verkeerd?
Al wat gevonden?VaVa zei:Bedankt,gaan we zoeken![]()
Heej, tof een zee-egel!!Tanne zei:Verder vandaag een zee-egel met bijbehorend symbiontisch (?) krabje ingezet. De egel zit nu in een flink bealgd hoekje, het enige waar ik me een beetje zorgen om maak, is of de Pygo's niet aan zijn voetjes zullen knabbelen. Als dat zo is, kan de egel gewoon terug naar de winkel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.