Eric & Betty
ZeewaterForum gebruiker
Mooie foto's zeg! met welk toestel heb jij die gemaakt?
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Cameraatje is een Canon Ixus 65; een gewoon pocketcameraatje dus eigenlijk. Met wat geduld valt het nog best mee wat je aan resultaat kan boeken. Maar een betere camera staat nog wel op mijn verlanglijst; ik vind het fotograferen steeds leuker....Eric & Betty zei:Mooie foto's zeg! met welk toestel heb jij die gemaakt?
Dank je wel Wouter,Wouter Gortenmulder zei:Nou Hans,
Complimenten.
Zo te zien aan de foto's ben je mooi door de opstart heen gerold.
Nu begint het echte leuke werk..... het verzamelen van een collectie koralen en andere bewoners. Gaat je zo te zien ook goed af. Onder andere de echte hamerkoraal is een mooie blikvanger.
vanvelzen zei:Cameraatje is een Canon Ixus 65; een gewoon pocketcameraatje dus eigenlijk. Met wat geduld valt het nog best mee wat je aan resultaat kan boeken. Maar een betere camera staat nog wel op mijn verlanglijst; ik vind het fotograferen steeds leuker....
het is zeker een boefjevanvelzen zei:De Boef aan het werk....
(niet helemaal duidelijk, maar deze is met een beveiligingscamera genomen)![]()
Apart Stekjevanvelzen zei:Toch wel weer wat aardigs meegemaakt...
Kom van de week thuis uit mijn werk; ligt er een steen met een kleine Acro op zijn kop hoewel die toch ooit was vastgeplakt met een klein bolletje aquascape.
Vastplakken dus maar weer, maar nu met een flinke dot aquascape. Zo gezegd zo gedaan. Twee uurtjes later hoor ik mijn zoon: "Zoooo dan, moet je nou eens kijken..."
Loopt mijn Mespilia egel met het geheel (acro; steen en dot kleffe aquascape) als een mooie toren op zijn rug...
Vond het wel een grappig gezicht, maar hij mocht het toch niet houden..
Ja klopt Michel; de achterwand komt ook uit Hazerswoude... Ze hebben hem er daar ook in geplakt maar is éénvoudig zelf te doen.djpinscher zei:ps waar had jij je acherwand gekocht
ook waar je bak vandaan komt
dan weet ik genoeg![]()
Dank Jorick, voor de complimenten.Jorick zei:Hoi Hans,
Mooie bak heb je, die achterwand is echt heel gaaf!
En mooie foto's van je Salarias, beestje houdt van de camera :goed:
Hans als je deze bedoelt, is het een Duncanopsammia axifuga en geen flower.vanvelzen zei:Afgelopen week toch nog drie koraaltje op de kop getikt; een mooi flowerkoraal; een gele montipora en een druif....
Klopt helemaal Edwin.... Heb hem inmiddels opgezocht op de Meerwasser lexicon en daar gevonden (kon hem niet vinden in de .info database). Ik hou graag mijn eigen database met dieren up-to-date en dit soort reacties helpt daarbij...Edwin.Dekker zei:Hans als je deze bedoelt, is het een Duncanopsammia axifuga en geen flower.
Het ziet er overigens allemaal goed uit!
dat zeker goed komen hans maar eerstvanvelzen zei:Ja klopt Michel; de achterwand komt ook uit Hazerswoude... Ze hebben hem er daar ook in geplakt maar is éénvoudig zelf te doen.
Je bent aardig op weg met je grote toekomstige bak, zo te lezen. Met je huidige ontwikkelingen wordt het tijd dat je je dagboek weer eens bijwerkt...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.