U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Toch Maak je wel Mooie fotos Hans !!!vanvelzen zei:Tevens een leuk close-upje (vond ik tenminste) van mijn zandzevende zeester:
Om exact weer te geven hoe de bak eruit ziet is zeer lastig op foto; je ziet de diepte niet genoeg. Het is idd zo dat de achterwand dat wat verergert, maar gelukkig valt het live erg mee en komt het steen niet kolossaal over (vind ik tenminste) Veel openingen en grotten; echt heel luchtig.RoGi zei:Hoi Hans,
Je hebt het allemaal perfect voor elkaar, goed hoor...:goed:
Maar toch een aandachtspuntje (en ja dat is smaak gevoelig!!), ik denk dat je bak (veel) mooier zou zijn als het steen niet zo kolosaal aanwezig zou zijn. Het kan ook door de achterwand komen ) omdat ie helemaal dicht is.
Nogmaals het is een kwestie van smaak, maar mocht je je vervelen met de carnaval....dan is hier nog winst te behalen![]()
![]()
Groet Ron,
Dank Dennis. Met mijn vrouw geen enkel probleem; ze wordt volgens mij steeds enthousiaster aangezien ik haar toch wel stiekum wat tijd door zie brengen voor het glas (muv de handdoekwas dan, die toch wel exponentieel gestegen is). Ze doet het dagelijkse onderhoud als ik er niet ben dus dat zit wel goed.dakine zei:Nou Hans je bent er wel lekker mee bezig,
Hoop dat je vrouw het allemaal nog ok vind.
En ja zo'n bak als bij edwin daar dromen we allemaal wel van even nog wat jaartjes wachten.
Succes en hou je in de gaten.
Dennis
Ga ze vanavond downloaden Michel en zal er dan wat in mijn dagboek plaatsen. Dank voor de moeite iig. Was inderdaad gezellig en dat bakkie komt wel goed!djpinscher zei:ik heb wat leuke foto's voor hans gemaakt
erg mooi Hansvanvelzen zei:En nog een paar:
Staat er zeker in hoor Edwin, het pukkelkoraal staat op de vlakke steen naast de groene Hamers maar dat is niet helemaal zichtbaar op de overzichtsfoto. Zal eens een keer een foto maken van dichtbij...Edwin.Dekker zei:Het ziet er al goed uit Hans :goed:. Zie een aantal van de stekken staan, maar waar heb je de mint groene Hydnopora?
Zie hem nu staan Hans. Op foto de 3de foto van re#172. Groene kleur is er nog niet echt. Komt vanzelf wel.vanvelzen zei:Staat er zeker in hoor Edwin, het pukkelkoraal staat op de vlakke steen naast de groene Hamers maar dat is niet helemaal zichtbaar op de overzichtsfoto. Zal eens een keer een foto maken van dichtbij...
Klopt helemaal Cor,cor zei:hallo Hans,
de bak begint steeds meer op een echt rif te lijken met deze aanwinsten,
het ziet er nu al prachtig uit wat in de toekomst alleen maar mooier kan worden.
Ik heb alleen 1 opmerking , het koraaal op de 1 ste foto is een galaxea en moet erg veel ruimte hebben. Hij moet zeker 10 a 15 cm van andere koralen staan .
Het is een sterk netelend koraal, met netel draden van wel 15 cm, en kan het beste veel stroming hebben.
Als ik in de buurt ben, wil ik dit plaatje weleens in het echt bewonderen .:goed:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.