U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Filip,
jouw koraal heeft idd een lichtshock ondergaan. Die van mij ietsje minder maar heb al twee takjes mogen wegknippen die begonnen te bleachen.
Is idd een acropora pichoni. Op het net staat er dat je ze geleidelijkaan moet overwennen aan de licht omstandigheden. Eerst op de bodem plaatsen en dan gestaag naar boven brengen.
Denk trouwens dat dit niet het ideale koraal is onder zeovit omstandigheden...
Filip
Hopelijk haalt deze zeldzame het!
Je spreekt van deep water, hoe diep is deep?
Yves
ik wist niet dat jij op zoek was naar bruine koralen Filipwel zonde moest hij gans uitbleken,je hebt hem meer voor de vorm gekocht denk ik he
![]()
Mooi foto's van un bomvolle bak!! 6uur volle belichting met 400watters is voldoende volgens de Amerikanen....zelf heb ik ze ook niet langer branden Filip
!! Scheelt ook wat in de energie :biggrin: !!
De acro die ik bij RC heb gekocht vorige vrijdag is geïdentificeerd, het gaat om een acropora pichoni, een echte deep water specie. Nog maar een enkele keer aangeboden en extreem zeldzaam.
Gisteren heb ik hem moeten verplaatsen naar een schaduwrijke plaats omdat het koraal in een lichtshock was gegaan en praktisch al zijn zooxanthellen heeft uitgestoten. Hopelijk krijg ik het er terug door getrokken.
zo dat zijn nog eens plannen :biggrin:
ga je werken met t5 en HQI of probeer je led?
en wat zou je gaan doen met de indeling van het rif?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.