Hey Dakine,
Ik zal vanavond nog is een foto trekken in de kelder. Aissa is de Dastaco komen installeren en dat verdient altijd wel een fotootje

.
Luc,
De anemonen die er inzitten zijn eerder voor de vrouw des huizes (ziet graag wat beweging en een huisje voor de nemo's), bij mij blijft het gaan om de sps koralen. Aangezien ik ook wel een paar keizers op de verlanglijst heb staan zullen er niet echt veel soften of lps inkomen

. Een roze tapijtanemoon staat nog op het verlanglijstje, maar ik ga er ook geen fortuin voor uitgeven.
Ook heb ik een enorm risico genomen met mijn eerste visje: een witborst. Deze zwemt nu al iets meer dan 2 maanden vrolijk rond en is nog altijd stipvrij (afkloppen!).
Voor mij blijft het een prachtige vis en is het heerlijk om 'savonds te zien hoe er baantjes door de 2 meter worden getrokken. Ik denk niet dat hij er jaren zal inblijven, eigenlijk vind ik een achilles ook wel mooi en dan zal de witborst een ander huisje moeten opzoeken

.
Als gezelschap heb ik er een borsteltand bijgezet en sinds een tiental dagen zwemt er nu ook een chelmon in de bak. Ik zal vanavond ook van deze beestjes is wat foto's trekken.
Met de bak gaat het verder goed, waardes zijn meer dan OK te noemen, zo heb ik geen meetbaar fosfaat (merck test) en is de nitraat waarde 1. Dit laat zich jammer genoeg niet alleen zien in de kleurtjes van de paar koralen die er inzitten maar ook in een andere vorm: cyano. Ik kijk het nog even aan, maar als het te erg wordt zal ik toch een chemiclean kuur moeten doorvoeren.
Mvg,
Filip