STUIFBOL
Senior Forumlid
Misschien is tijd voor nieuwe lampen???Of meer licht erop leggen??
grtz Joeri
grtz Joeri
Ik post de laatste tijd niet meer zoveel, dit omdat ik mijn kleuren maar niet krijg waar ik ze wil hebben. Eigenlijk ziet het aquarium er nog net zo uit als de foto's een paar weken geleden.
Ik snap niet waar het mis gaat, dit omdat ik ook niet weet waar ik naar moet kijken en waarom. Ik ben dus druk bezig met hier meer proberen over te weten te komen.
Vooral dat hele "koralen-lezen" gedoe ben ik nog echt niet mee mee. Ik heb een gele acro die echt geel ziet, een gele tibunaria die ook echt geel ziet (wat door anderen dan weer als moeilijk wordt omschreven om deze op die kleur te houden). Blauw is blauw, roze is roze, maar toch zit ik ook nog altijd met acro's die echt niet kleuren. Monti's en hysterix zijn dan weer heel dankbare koraaltjes, deze kleuren eigenlijk altijd mooi. Acrootjes daarentegen... Maarja, ik wil een echte acro bak, nu en later, dus dan moet ik ook maar leren waar ik naar moet kijken. Rome is ook niet gezet in 1 dag.
Ik dacht eerst aan toevoegingen, maar na Luc zijn foto's gezien te hebben weet ik dat ik daar nog niet aan toe ben. Ik heb niet die kleuren en zelfs hij voegt niks toe. Voor mij dus ook nog lang geen tijd.
Filip