Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium Dagboek Fipiliwip

We zullen zien Thomas, deze is zo bruin dat je nog niet kan zien wat een kleur er onder zit :p

dit is juist het leukste vind ik, bruine koralen kopen en zien wat ze worden, natuurlijk heb je altijd wel een idee wat het gaat worden ongeveer maar de verassing blijft toch leuk en natuurlijk de prijs is leuker dan een super gekleurd koraaltje en de hobby is toch al duur genoeg :)

Kleine update weer maar eens, net terug van een ritje van 310 kilometer en een prachtige blauw paarse tafel op de kop kunnen tikken. Voor het eerst sinds ik de bak heb kijk ik er tevreden naar. Het is eindelijk het takkenoerwoud waar ik zo van droomde. En hij mag volgens mijn bescheiden mening mee aanschuiving bij de mooiere bakken.

Ik post straks wel wat foto's :)

Filip

Wat foto's, van de nieuwe blauwe tafel, het bruine "jawseeke" en andere...

Bijlagen

• IMG_6730.jpg
    IMG_6730.jpg
    194,2 KB · Weergaven: 23
  • IMG_6733.jpg
    IMG_6733.jpg
    288,6 KB · Weergaven: 39
  • IMG_6743.jpg
    IMG_6743.jpg
    185,1 KB · Weergaven: 26
  • IMG_6748.jpg
    IMG_6748.jpg
    139,2 KB · Weergaven: 26
Een kennis van met foto's als hobby heeft een grotere lens meegegeven voor op mijn toestel. Ik ben echt geen fotograaf, maar hieronder de paar iets of wat geslaagdere foto's.

Bijlagen

• IMG_6789.jpg
    IMG_6789.jpg
    102,9 KB · Weergaven: 10
  • IMG_6784.jpg
    IMG_6784.jpg
    213,3 KB · Weergaven: 13
  • IMG_6779.jpg
    IMG_6779.jpg
    151,7 KB · Weergaven: 11
  • IMG_6762.jpg
    IMG_6762.jpg
    76,9 KB · Weergaven: 13
  • IMG_6757.jpg
    IMG_6757.jpg
    203,1 KB · Weergaven: 14
SUPER mooie foto's Filip...

Mooi hoor die blauwe tafel (en de rest natuurlijk ook). Dat zijn de kleurtjes!!! :biggrin:

Heb je deze met speedglue of iets anders vast gezet?

Ciao,
Marc

Bedankt iedereen voor de toffe reacties :).

Mooi hoor die blauwe tafel (en de rest natuurlijk ook). Dat zijn de kleurtjes!!! :biggrin:

Heb je deze met speedglue of iets anders vast gezet?

Ciao,
Marc

Hey Marc,

Ik lijm mijn koralen nu met GroTech CoraFix SuperFast. Is droog in amper 2 minuten, grijs van kleur, ijzersterk en schappelijk van prijs.

Vroeger gebruikte ik de lijm van preis, deze kwam in een veel kleinere hoeveelheid aan de zelfde prijs en was even snel hard. Maar het was roze van kleur en durfde regelmatig wel eens terug loskomen...

Filip

Mooi stukje natuur in zo'n korte tijd. Super !

Filip,
Bedankt voor de fijne ontvangst en de stekken en de histrix !
Prachtig kleurenpallet, mooi vissenbestand, maw een TOP aquarium !
Veel succes met de bouwplannen en het nieuwe project.
Vriendelijke groeten - Danny

Filip,
Bedankt voor de fijne ontvangst en de stekken en de histrix !
Prachtig kleurenpallet, mooi vissenbestand, maw een TOP aquarium !
Veel succes met de bouwplannen en het nieuwe project.
Vriendelijke groeten - Danny

Jij bedankt Danny, zelden dat je zo een ervaren iemand over de vloer krijgt. Bedankt voor de leerrijke woorden.

Nu ook niet overdrijven hé Tanne, had ik maar een bak zoals de jouwe.

Back
Bovenaan