Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium Dagboek Fipiliwip

Ik zie dat je ook enkele prachtstukken hebt meegenomen... Heb ook enkele prachtstukken aan mijn neus zien voorbijgaan. Het leven is voor de rappe he!! Heb toch nog enkele stukken aangekocht hoor. Heb je ook gezien gisteren. Was er samen met Bart tegen 17h. Volgende keer maken we een praatje. Succes met de koraaltjes. Er zitten echt toppers bij!

Super Fastkid, ik kijk er naar uit! :) Anders moeten we maar eens afspreken. Ik wil graag Bart zijn bak eens gezien hebben... Maar ga hem nog niet te veel lastigvallen in zijn prille vaderschap ;)

Ook ik heb tegen vijven met een emmerke rond gelopen en met verbazing naar het aanbod gekeken, ook een aantal beauty's weten te bemachtigen...

India, dan hebben we elkaar gemist, ik was daar om 17.00 en was de persoon die direct met een emmertje aan de slag ging :).

Jammer, want ik had je graag ontmoet!

Ik denk dat ik weet wie je bent utsuri! :) Ik dacht nog je aan te spreken, maar vind het altijd zo belachelijk om dan te horen, nee dat ben ik niet :D.

Misschien moeten we maar eens een Belgisch dagboek bijeenkomstje doen :).

Filip

Ik denk dat ik weet wie je bent utsuri! :) Ik dacht nog je aan te spreken, maar vind het altijd zo belachelijk om dan te horen, nee dat ben ik niet :D.

Misschien moeten we maar eens een Belgisch dagboek bijeenkomstje doen :).

Filip

alleen BELGISCH?!! we gaan toch niet discrimineren:):)

Sorry Jarno :)... Maar ik woon al veel te ver voor zoveel belgische aquarianen, laat staan dat er ooit mensen van nederland ooit naar mijn bak zouden willen komen kijken ;)

Zie ik zeker zitten hoor, ik ben nog niet zo heel lang bezig maar bereid om veel bij te leren... Altijd welkom... We spreken wel verder af via pb.

Hey Filip wat gaat er met die mooie kelder gebeuren?:p

Gaat daar nog wat zeewater in misschien:rolleyes:

Misschien een klein beetje hé E.T.H. :p

Ik heb de zelfde afschuimer als Luc besteld bij Mare Nostrum en heb een prijs aanvraag ingediend voor de kelder. Kzal de plannetjes vandeweek is ergens inscannen :rolleyes:

Hey Filip wat gaat er met die mooie kelder gebeuren?:p

Gaat daar nog wat zeewater in misschien:rolleyes:

Filip,

heb jij deze kanjer gekocht? :eek::eek:
Wat ga je die voeren, bifi worstjes. :biggrin::p

Post maar rap terug wat foto's ervan.

Hi Bart,

Ja had telefoon gekregen van Theo dat hij terug vrij was gekomen, ben dan maar gisteren in mijn wagen gesprongen en hem gaan ophalen :)

Wel wat minder nieuws, ik moest 1 van mijn grote doopvonten er voor verplaatsen en heb blijkbaar hem iets te fel losgetrokken, vlees is helemaal ingezakt, denk dat hij het niet zal halen :(.

Gisterenavond dan de anemoon in het aquarium geplaatst, zoals altijd met anemonen is het probleem ze te doen vasthouden, toen hij gisteren min of meer vastzat ben ik gaan slapen, deze morgen zag ik dat hij achteraan in het aquarium lag. Ben dan maar aan de slag gegaan met een lege zoutemmer en deze over hem geplaatst. Deze zal er een paar dagen blijven overstaan in de hoop dat hij zich uit noodzaak dan wel vastzuigt aan de bodem :).

Filip

Even een update ivm het nieuwe project.

De bestelling voor het glas is sinds gisteren een feit. Bakkenplakker zal ergens in mei komen.

Zoals beloofd ook een tekening van de kelder:

Bijlagen

• kelder.jpg
    kelder.jpg
    97,1 KB · Weergaven: 62
prachtig prachtig... Echt de mooiste tapijtanenmoon die ik al ooit heb gezien. Jammer van de doopvont. Dat wel. Zoveel mogelijk met rust laten en misschien komt ie er wel door. Zeg... die tapijtanemoon. Wanneer kan ik die komen bekijken:biggrin:

Hey Fastkid, ik heb net te horen gekregen (finally!) dat mijn congé is goedgekeurd! ik ben dus vanaf morgen thuis! :).

De 27e ben ik normaal gezien wel niet, en de 26e ben ik vanaf 25u thuis. Dus als je wil komen, altijd welkom!

Filip

De 27e ben ik normaal gezien wel niet, en de 26e ben ik vanaf 25u thuis. Dus als je wil komen, altijd welkom!

Filip
Wouw, dat is laat... :biggrin:

Mooie aankoop hoor Filip.. Ben benieuwd naar de foto's als hij zich heeft gesettled! Fijne kerstdagen... kerst3

gelukkig!! Ik had al een afspraak om 25h!! :)

Godverdomme toch, het rotding wil niet blijven zitten. Heb hem nu op aanraden van Theo op de rand van het rif geduwd, hopelijk blijft hij nu zitten!

Bijlagen

• IMG_7129.jpg
    IMG_7129.jpg
    71,9 KB · Weergaven: 25
Back
Bovenaan