21twan
"Ooit snappen we het"
Hoi Nick.
Ja nu ik het nog eens lees kan je dat er ook uithalen!
Ik vind het in elk geval bewonderingswaardig dat je er zoveel geduld voor op kan brengen.:goed:
En je weet als je hulp nodig hebt..... bellen
Ja nu ik het nog eens lees kan je dat er ook uithalen!
Ik vind het in elk geval bewonderingswaardig dat je er zoveel geduld voor op kan brengen.:goed:
En je weet als je hulp nodig hebt..... bellen
Quentin zei:Hoi Luc,
Ik heb al eens gerekend, en het zal meer zijn dan mijn hypotheek. Ik bedoelde het niet zo dat ik 60 uur moet werken om dit te betalen, maar dat ik die gewoon werk, en daardoor me deze hobby kan veroorloven. Het punt wat ik wilde maken is dat ik niet van 8 tot 5 werk, en daarna tijd heb voor bezichtigingen. Uiteraard mogen er mensen komen kijken, dat doe ik nu ook bij andere forumleden. En ben iedereen daar zeer erkentelijk voor! Vandaar dat dat hier ook geen probleem is, maar ik heb niet altijd tijd hiervoor. Ik denk dat iedereen die een zeeaquarium heeft, de kosten kent, en dat ik als beginner me hier behoorlijk in verdiept heb. Hoeveel dit precies bij mij zal zijn, lijkt me meer een eigen overweging of het me dit waard is. Veel belangrijker vind ik dat mensen mij zeer gastvrij ontvangen, en daarvoor wil ik dan ook iedereen bedanken, en aangeven dat ook bezoekjes hier geen probleem zijn.
Groetjes Nick