U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hoi Manuel,manuel69 zei:Sterkte met de malaise Hans....hopen dat het snel beter gaat!! De koraaltjes doen het wel goed?!
Dank Manuel, ik had hem naar de sportschool gestuurd !manuel69 zei:Is un normaal verschijnsel Hans dat hij zijn spierballen eens laat zien!! Nieuwe bak al besteld?! Dat gaat super worden
:goed: !!
Hoi Manuel,manuel69 zei:Balen Hans van de afschuimer...moet de leverancier toch eens werk van maken,zeker omdat je er al meer mee gepruld hebt!!
Zelf vind ik de maten van de nieuwe bak en plaats waar de nieuwe bak komt te staan geweldig mooi :goed: !!
Kben alleen voorstander van 2 opvoerpompen,als er 1 stuk gaat draaid het systeem in elk geval door...hoeft geen zware te zijn die tweede![]()
!!
De keramiek achterwanden zijn super...als je ook keramiekpijlers en bruggen gebruikt moet je veel geduld hebben met de opstart (duurt veel langer) misschien kun je deze net zo goed met levend steen maken...is maar un tip he!!
Khoop wel dat je met de nieuwe bak meer geluk hebt dan met deze tot nu toe!!
Suc6 verders we zien mekaar!!
Goeie zaak .... stevige concurentie voor de cyano ... met een beetje geduld moet dat gaan lukken.Aquaviewer zei:Even een update;
Ik heb vandaag wel wat toevoegingen gedaan nl.;
Prodibio
Zeobak
Coralsnow
Ik hoop met deze toevoegingen dat de bacterie cultuur weer in evenwicht komt zodat de flap verdwijnt en wegblijft.
Hans
Ik hoop het ook, de BBK doet weer prima zijn werk en de flap wordt steeds dunner en doorzichtiger en dat is schijnbaar een goed teken. Nu mijn Nitraat en Fosfaat nog omlaag zien te krijgen. Ik zal deze week weer eens een foto maken om het verschil te laten zien.E.T.H zei:Hopelijk trekt de afschuimer alles weer recht.
Aan de BBK zal het niet liggen denk ik. Ik weet zeker dat het weer zo mooi word als het een paar weken geleden.
Succes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.