Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Nijkerk's rif

jbweb

Senior Forumlid
Ziet er schitterend uit Bas!
Helemaal die avond kleuren... blij dat de rico's een mooie plek hebben gevonden, het is een mooie tuin zo!
Als ik dit zo allemaal zie heb ik weer wee gevoel dat ik aan het stoppen ben ;)

OP
OP
bvansteyn

bvansteyn

Senior Forumlid
Ziet er schitterend uit Bas!
Helemaal die avond kleuren... blij dat de rico's een mooie plek hebben gevonden, het is een mooie tuin zo!
Als ik dit zo allemaal zie heb ik weer wee gevoel dat ik aan het stoppen ben ;)

Dank je, Jordy. Is idd een leuke tuin zo..ben aan het kijken of ik nog ergens wat kleurtjes kan scoren.. ;)
Kan me voorstellen dat het minder leuk is als je stopt, maar toch die kriebel nog hebt.. :sneaky:...ach, wellicht zien we je nog een keertje terug. En anders kom je maar eens aanwaaien en dan onder het genot van een biertje naar de bak kijken.. :cool:;)

jbweb

Senior Forumlid
Dank je, Jordy. Is idd een leuke tuin zo..ben aan het kijken of ik nog ergens wat kleurtjes kan scoren.. ;)
Kan me voorstellen dat het minder leuk is als je stopt, maar toch die kriebel nog hebt.. :sneaky:...ach, wellicht zien we je nog een keertje terug. En anders kom je maar eens aanwaaien en dan onder het genot van een biertje naar de bak kijken.. :cool:;)
Lijkt me zeker een goed plan, gaan we doen :)

Bij deze ook in dit dagboek nog eens bedankt voor de gastvrijheid Bas! De bak is in het echt nog veel mooier, en de verzameling buttons nog groter :D
Ook erg leerzaam om alle techniek eens in het echt te zien!

Bovenaan