U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

De gonio is er nog steeds. De crazy t heeft het heel slecht gehad, dus maar eens zien of die er weer bovenop komt.Goede lampen en mooi hoe je dat met het frame gedaan heb. Daar vallen ze mooi in weg.
Ik zat nog even je foto's terug te kijken. Heb je die mooie monti (crazy t?) en gonio nog?

Beste BasPff...lekker begin van 2de kerstdag. Om 6:45 uur wakker worden in een compleet donker huis. Stroomstoring...in eerste instantie in het donker naar beneden en kijken of de aardlek eruit ligt. Huh..niks te zien. Dan naar buiten kijken en dan valt op dat alles donker is. Ok...is dus niet alleen in huis. Op telefoon website liander bekijken: stroomstoring in de complete wijk en ruim 41 straten zijn geraakt. Monteur onderweg en oplostermijn 8:30 uur.
Ok...hoe lang staat de bak al zonder stroom en verwarming? Hmm....water voelt nog redelijk op temperatuur. Dan maar af en toe wat roeren in de bak, want uiteraard geen UPS of werkende accu's in de buurt. Uiteindelijk om 8:30 uur springt verlichting en pompen weer aan...
Zo..nu kan mijn tweede kerstdag beginnen..![]()
Als er nood aan de man is gewoon even ophalen bij mij geen probleemJa, dit soort acties dwingt je idd na te denken over een noodstroomvoorziening.
Gelukkig viel het allemaal mee, maar kan niet zeggen dat het een lekker begin van de dag is..
Pff...lekker begin van 2de kerstdag. Om 6:45 uur wakker worden in een compleet donker huis. Stroomstoring...in eerste instantie in het donker naar beneden en kijken of de aardlek eruit ligt. Huh..niks te zien. Dan naar buiten kijken en dan valt op dat alles donker is. Ok...is dus niet alleen in huis. Op telefoon website liander bekijken: stroomstoring in de complete wijk en ruim 41 straten zijn geraakt. Monteur onderweg en oplostermijn 8:30 uur.
Ok...hoe lang staat de bak al zonder stroom en verwarming? Hmm....water voelt nog redelijk op temperatuur. Dan maar af en toe wat roeren in de bak, want uiteraard geen UPS of werkende accu's in de buurt. Uiteindelijk om 8:30 uur springt verlichting en pompen weer aan...
Dat was balen ja. Ik had ook last van de stroomstoring. Was leuk begin van de 2de kerstdagPff...lekker begin van 2de kerstdag. Om 6:45 uur wakker worden in een compleet donker huis. Stroomstoring...in eerste instantie in het donker naar beneden en kijken of de aardlek eruit ligt. Huh..niks te zien. Dan naar buiten kijken en dan valt op dat alles donker is. Ok...is dus niet alleen in huis. Op telefoon website liander bekijken: stroomstoring in de complete wijk en ruim 41 straten zijn geraakt. Monteur onderweg en oplostermijn 8:30 uur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.