Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

'N Knoalster bak "2" en "3"

Re: 'N Knoalster bak "2"

Hoi Mark,

Vorige week hebben we jou bak mogen bekijken samen met Bernd.We vonden het jammer dat je niet aanwezig was,maar je had het goed met Arjen geregeld zodat we toch naar binnen konden.Het geheel zag er mooi uit.:goed: De kleuren waren ook voldoende aanwezig. Mark in het midden van de bak mogen de koralen wel wat meer ruimte.Mark en Arjen als jullie een keer in de buurt zijn,ben je altijd welkom.

Groetjes Martin.

Na lang twijfelen, hebben mijn vrouwtje en ik de knoop doorgehakt.........we stoppen!!!

Op dit moment zijn er dingen die belangrijker zijn dan een mooi rifaquarium, hoe erg we het ook vinden.

Toch komt er in de toekomst wel weer een bak. Maar voorlopig niet en gaat alles in de verkoop, echt alles!. Gisteren alles op forum te koop aangeboden, eerst proberen in 1x of alleen aqua, of vis, of koraal. Dit weekend losse verkoop.
http://www.zeewaterforum.info/forums/showthread.php?t=67501

Ik blijf hier aktief natuurlijk:biggrin: moet wel op de hoogte blijven!

heej mark jammer dat je tijdelijk moet stoppen man:eek: :(
sterkte met het tijdelijk kwijt zijn van je aqua

mvg joey

Jammer om dit te lezen Mark, maar inderdaad soms gaan andere dingen eventjes voor en moet de keuze gemaakt worden...
En het went, maar niet toch ook weer niet helemaal, het is echt wel vreemd als het weg is allemaal...

Succes de komende dagen, weken met de verkoop (rare dagen zijn dat ;)).

Mark heb je al enig idee wat het gaat worden in de toekomst?

Grt,

Martin.

Zou toch leuk zijn na al die jaren als je ook weer opstart Mark... :p Ik bedoel Arjen heeft wel een beetje gelijk om aan je hoofd te zeuren en ook de foto's uit het dagboek van Martin zijn misschien gewoon wel een teken dat het ook voor jou weer tijd is ;).

Mmmmm 'N Knoalster bak "3" ...............denk het wel ;););)

Arjen en ik zijn elkaar al weer de kop een het gek maken.........:cool:

;);););)

Knoalster bak 3....... Of hier toch maar verder?

Wat vinden jullie?
image.jpgimage.jpgimage.jpg

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    26,5 KB · Weergaven: 41
  • image.jpg
    image.jpg
    23,2 KB · Weergaven: 39

Heel mooi Mark dat je weer bij ons in de club bent :cool:!!

Grt,

Martin.

Thanx!

Maten zijn 70x55x65h

Ff techniek op een rijtje:

Deltec 1351 afschuimer
2x jebao rw4 stroming
Eheim 2000 opvoer
36watt JMB LED 12000k
4x24watt t5

Wil DSR starten. En gaan gebruiken.

Er komt 1 atol riff-deco pilaar in en enkele losse stukken steen.

Tzt gaat er nog één 2x24watt vervangen worden door één 36 watt jmb led balk.

Ik ben straks 350 ltr osmose water nodig. Weet iemand winkelier in het noorden die dat kan leveren?

waarschijnlijk kan je in zwolle ook natuurlijk zeewater halen, kan ik wel voor je meenemen

Zuil geplaatst vandaag! Thanx Robin p👍

Er komt bij opstart aan de rechterkant van de zuil nog een stuk steen bij tegen de zuil aan, en dan vindt ik de scape goed😃

Ik wil ruimte op de bodem houden maar rechtsvoor komt nog een 'eilandje' van een hoge smalle steen, of een los stuk steenkoraal.

image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

Water is geregeld, moet het nog wel even halen! Thanx Marcel!

Vandaag vrachtwagen van Pakketdienst voor de deur! (Wel jammer dat ik bij een niets sponsor mijn DSR spullen wel compleet kon krijgen)
Pakket van Veldhuis, verlichting en silicone-slang perfect geleverd, en netjes ff gebelt bij een onduidelijkheid van mijn kant in de bestelling!

Links en rechts van de overloop komt nog een stuk achterwand. De 2 streamers komen ook op de achterwand. Deze achterwanden heb ik eigenlijk in iedere bak gehad. Soort pur, en je kunt er makkelijk tekken in prikken! ( en nee Arjend geen xenia meer😃)

image.jpgimage.jpg

Hoi Mark,
Ga zeker je dagboek volgen!
Heb er ook alweer aangedacht om weer te gaan beginnen.
Mooi aquarium.
Groet,
ErikB
Stadskanaal

Hij draait!!! :biggrin::biggrin:

Back
Bovenaan