U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Speelgoed, je mag er eerst wel een opleiding voor gaan volgen voordat je het toestel een beetje weet te gebruikenmanuel69 zei:mooi man....leuk speelgoed :goed:!!
Ja momoo, ik neem ze volgend jaar voor je meemomoo zei:goh wat mooi zeg ga zo door P.S benne dat ook de roze buttons ?
Mark.... zei:De sporenelementen(elementmix) komen bij Aquariumwinkel de pijp weg, is een sponsor! Het heeft nu een andere naam maar is hetzelfde produkt.
Ik doseer uit de losse hand2x in de week ongeveer(ik heb het in een 10ml spuit gedaan). 2ml per fles(3flessen) per keer. Ik doseer fles2 minder omdat hier ijzer in zit en ik daar iets alg van krijg!!
Als ik dit niet gebruik bijv als ik op vakantie ben ofzo, dan zie ik de kleuren achteruit gaan.
En ik voeg amino's toe, wanneer ik er aan denk!
Daarom laat ik voor de zekerheid het water test, maar alles moet toch door de ionenwisselaars/osmoseapp. eruit gehaald worden!MarjanH zei:Ik hoop werkelijk voor jullie dat de nieuwe leidingen en nieuwe filterinstallaties van Waterbedrijf Groningen en Drente hier niet schuldig aan zijn...naar ik begrepen heb zijn deze sinds kort allemaal in werking gesteld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.