Re: 'N Knoalster bak "2"
beste mensen ff een update,
Dastaco is (voorlopig) van de baan. Na enkele problemen bij andere mensen was ik het vertouwen in deze reactor kwijt.
Na veel overleg met Arjen zijn we een andere weg in geslaan. Arjen met het vaatje van Walter, en ik ben aan het 'Ballingen'

gegaan.
Balling lijkt mij toch makkelijker dan met een reactor weken, en daarbij komt dat ik een reactor had moeten laten maken ivm ruimte gebrek in mijn meubel.
Nu alleen nog tapkraantjes voor op een jerrycan. Ik had van die camping watertankjes maar die tapkraantje lekken allemaal.
Ben bij Joe, een koralen kweker uit Witten, duitsland geweest. Erg mooie shop daar. Mooie stekken, van bijna alleen maar moederdieren van hem zelf. Ik begreep van hem dat vele gevestigede namen van het forum,vooral BE-ers daar ook geregeld shoppen-geinig-geinig. De NL-ers blijven nog een beetje achter!
Nu eerst rustig aan de waarden weer op normale pijl krijgen en houden dan eens kijken of er weer acro's in kunnen. Alle acro's zijn nu echt gebleekt.
Temperatuur is al weken een probleem en draai alleen maarop 4 buizen en soms maar 2, dus groeien kleuren zijn een beetje minder de laatse tijd. Behalve Xenia daar vecht ik nog steeds mee. Net weer een litertje weg gegooid.
Ik heb wel mooi stukken xenia op stekstenen staan in de stekkenbak, voor de liehebber.