Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

'N Knoalster bak "2" en "3"

Nou lucas ik twijfelde erg, zag een bekende maar kon hem niet plaatsen. En in de auto viel het kwartje, sorry

Het was weer een gezellige dag Mark,en ook jij heb leuke koraaltjes meegenomen.Ze hebben allemaal een mooie plek gekregen zie ik.en de pocillopora verrucosa laat zig goed zien op de foto!!

Grt,

Martin.

Poccilopora vind het Red Breeze stof voer wat ik bij Angelfish heb meegenomen wel fijn! Polypen vormen een roze wolk na het toevoegen. Ook de overige sps gaan heel ver open staan.

In de Stylopora zaten 2 symbiose krabben zag ik bij thuiskomst. Één zit nu in de Gele Callendrium.

Het was weer een gezellige dag Mark,en ook jij heb leuke koraaltjes meegenomen.Ze hebben allemaal een mooie plek gekregen zie ik.en de pocillopora verrucosa laat zig goed zien op de foto!!

Grt,

Martin.

Ff weer wat foto's. Flap bijna ondercontrole. Planaria wordt in toom gehouden door zesstreep. Alles groeit goed.

Ben tevreden, nu nog wat extra vis, en zoek nog steeds een flinke groene Acropora Formosa stek. Of enkele verschillende kleuren formosa bij elkaar.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    44,5 KB · Weergaven: 14
  • image.jpg
    image.jpg
    43,1 KB · Weergaven: 18
  • image.jpeg
    image.jpeg
    115,7 KB · Weergaven: 16
  • image.jpeg
    image.jpeg
    104,9 KB · Weergaven: 18
  • image.jpg
    image.jpg
    50,2 KB · Weergaven: 24
Nog wat...

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    42,6 KB · Weergaven: 10
  • image.jpg
    image.jpg
    41 KB · Weergaven: 11
  • image.jpeg
    image.jpeg
    144,7 KB · Weergaven: 10
  • image.jpg
    image.jpg
    50,2 KB · Weergaven: 16
  • image.jpg
    image.jpg
    49,1 KB · Weergaven: 11
Eindelijk een stuk steen gevonden die ik als pilaar kan gaan gebruiken om aan de zijkanten plaatvormige en bovenop takvormige montipora's te plaatsen. Nu nog mooie stekken scoren dus........;) Groene monti met paarse rand vind ik erg mooi:cool:

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    53,3 KB · Weergaven: 16
  • image.jpg
    image.jpg
    69,3 KB · Weergaven: 18
Spawning.....

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    64,7 KB · Weergaven: 19
  • image.jpg
    image.jpg
    71 KB · Weergaven: 17
Nieuwe opbouw nadat de rifpilaar, die ingedraaid zou zijn, een po4 bom bleek en er ondanks onmeetbare waarden in het water alleen deze pilaar bedekt was met flap en alle soorten en kleuren pluisalg.

👍👍

Bijlagen

• IMG_4142.jpg
    IMG_4142.jpg
    73,6 KB · Weergaven: 27
  • IMG_4063.jpg
    IMG_4063.jpg
    70,2 KB · Weergaven: 18
  • IMG_4061.jpg
    IMG_4061.jpg
    38 KB · Weergaven: 20
Back