Kiwi286
ZeewaterForum lid
Dacht precies het zelfde... Ook nergens anders op gereageerd dan dit topic. Heel bijzonder allemaal weerWel bijzonder dat Ilse zulke goede ervaringen heeft met Nick en vandaag pas lid is geworden.![]()
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dacht precies het zelfde... Ook nergens anders op gereageerd dan dit topic. Heel bijzonder allemaal weerWel bijzonder dat Ilse zulke goede ervaringen heeft met Nick en vandaag pas lid is geworden.![]()
Wilde net het bericht typen toen de jouwe verscheenWel bijzonder dat Ilse zulke goede ervaringen heeft met Nick en vandaag pas lid is geworden.![]()
Achter de eerste had je nog wel kunne schuilen maar bovenstaand bericht is gewoon onzin: google reverse search liegt niet en tenzij Nick zijn aquaria eerder op andere websites post moet je wel heel goedgelovig zijn om dit te geloven..De fotos op z'n website zijn volgens mij allemaal van hem zelf hoor. 1 van die bakken heb ik zelfs in de werkplaats zien staan toen ik langs kwam voor mijn eerste bak
Dus dat.. wilde net tiepen.. wat een toeval...Dacht precies het zelfde... Ook nergens anders op gereageerd dan dit topic. Heel bijzonder allemaal weer![]()
Dan heb je aan lezen wel voldoende denk ikMaar mensen, ze zegt gewoon zelf dat ze lid is geworden om "hier" meer over te weten te komen, voordat ze een eventuele tweede bak besteld.
Dus met "hier" zal ze niet zeewateraquaria bedoelen, maar de in dit topic beschreven ervaringen van anderen met het bedrijf waar zij waarschijnlijk haar bak wilde gaan bestellen.
Ach, sommige mensen moeten gewoon even hun zegje kwijt.Dan heb je aan lezen wel voldoende denk ik
Precies wat ik dus dacht! Of het is familie of Nick is opeens een dame geworden. Alles kan tegenwoordig! Wel erg verdacht... de beheerders van dit forum kunnen het ip adres van Ilse vast wel traceren naar.. laten we gokken.. ergens in Laren...Wel bijzonder dat Ilse zulke goede ervaringen heeft met Nick en vandaag pas lid is geworden.![]()
Beste Ilse,Is dit topic er nu helemaal op ingericht om Nick / Nicksaquaria plat te branden? Wel jammer want ik herken helemaal niets van bovenstaande berichten. Heb inmiddels na volle tevredenheid mijn eerste bak van Nick draaien en was al aan het plannen met Nick om een tweede bak te laten maken. Ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk van waar is van wat er allemaal in dit topic staat. Ik heb overigens alleen zoetwateraquaria en heb dit account enkel aangemaakt omdat ik hier wat meer over te weten wil komen voor ik mijn tweede bak bestel.
Misschien is het het zusje van nickWel bijzonder dat Ilse zulke goede ervaringen heeft met Nick en vandaag pas lid is geworden.![]()
Is dit topic er nu helemaal op ingericht om Nick / Nicksaquaria plat te branden? Wel jammer want ik herken helemaal niets van bovenstaande berichten. Heb inmiddels na volle tevredenheid mijn eerste bak van Nick draaien en was al aan het plannen met Nick om een tweede bak te laten maken. Ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk van waar is van wat er allemaal in dit topic staat. Ik heb overigens alleen zoetwateraquaria en heb dit account enkel aangemaakt omdat ik hier wat meer over te weten wil komen voor ik mijn tweede bak bestel.
hoi ilse,Ik ben verder geen famillie van Nick en inderdaad enkel lid geworden om hier wat meer info op te vragen, ik heb zelf enkel zoetwater aquaria. De manier van beschuldigen op dit forum zegt mij in ieder geval wel genoeg.
Ik ben wel benieuwd hoe je dit topic hebt gevonden dan?Ik ben verder geen famillie van Nick en inderdaad enkel lid geworden om hier wat meer info op te vragen, ik heb zelf enkel zoetwater aquaria. De manier van beschuldigen op dit forum zegt mij in ieder geval wel genoeg.
Op Facebook is iemand die overal berichtjes neer zet met dat ik moet kijken op het zeeaquarium forumIk ben wel benieuwd hoe je dit topic hebt gevonden dan?
Ben je toevallig familie van Nick , je bent dan ook de enigste wie tevreden is met zijn aquarium .De fotos op z'n website zijn volgens mij allemaal van hem zelf hoor. 1 van die bakken heb ik zelfs in de werkplaats zien staan toen ik langs kwam voor mijn eerste bak
Dat ben ikOp Facebook is iemand die overal berichtjes neer zet met dat ik moet kijken op het zeeaquarium forum
Iedereen is hier van harte welkom!! Zeer zeker.. maar jij komt hier met een vraag en wij geven hier eerlijk onze mening over. Zo werkt dat in een land vol met meningen.Dus tevreden klanten zijn hier niet welkom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.