Aquarium 2308
ZeewaterForum lid
Ja dat is een goeie vraag inderdaadIk ben wel benieuwd hoe je dit topic hebt gevonden dan?
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ja dat is een goeie vraag inderdaadIk ben wel benieuwd hoe je dit topic hebt gevonden dan?
Beste Ilse,Dus tevreden klanten zijn hier niet welkom?
Hoi ilse,De fotos op z'n website zijn volgens mij allemaal van hem zelf hoor. 1 van die bakken heb ik zelfs in de werkplaats zien staan toen ik langs kwam voor mijn eerste bak
Dit is ons aquariumHoi ilse,
Heb jij misschien een foto van je aquarium? Ik ben er wel eens nieuwsgierig naar. Het kan natuurlijk zo zijn dat je een bakje van 60x30 hebt zonder meubel of wat dan ook en dat gevuld hebt met water en wat visjes. Dan kan je uiteraard tevreden zijn maar de kwaliteit van een flinke bak met meubel en onderstel is echt heel erg slecht. Ik wil je wel wat foto's sturen als je twijfelt over de verhalen hier eventueel aangevuld met wat screenshots van de onmogelijke gesprekken met hem. Ik hoor t wel.
Goed bezig dat je het topic weer omhoog haaltDit is ons aquarium
Nee hoor, het is echt ons aquarium. Hier nog wat foto's welke Nick gemaakt heeft tijdens het bouwen.
Dus je beveelt hem van harte aan ?Nee hoor, het is echt ons aquarium. Hier nog wat foto's welke Nick gemaakt heeft tijdens het bouwen.
Op basis van dit aquarium absoluut!Dus je beveelt hem van harte aan ?
Aan het woordje ‘welke’ herken je dat dingen hier niet kloppen deze schrijfstijl wordt weinig meer gebruikt. Men gebruikt in de regel het woordje “die” ipv “welke”Nee hoor, het is echt ons aquarium. Hier nog wat foto's welke Nick gemaakt heeft tijdens het bouwen.
Juist! Of familie, of een kennis of Nick zelf. Kan niet anders.... zelfde manier van schrijven idd. Hier trapt bartje niet in hoor. En de rest van dit mooie forum ook niet...Aan het woordje ‘welke’ herken je dat dingen hier niet kloppen deze schrijfstijl wordt weinig meer gebruikt. Men gebruikt in de regel het woordje “die” ipv “welke”
Vreemd genoeg zie je deze schrijfstijl ook steeds terug op de website voorbeeld: Wij hebben alle machines ‘welke’ ........
Aan dit soort kleine dingen kun je zien dat er iets vermoedelijk niet klopt aan de reactie van @Ilse020
een ander opmerkelijk iets dit topic werd constant meegelezen door Nick logisch dat zou ik ook doen. Echter sinds de alias Ilse20 is verschenen is het account van Nick niet meer on line geweest
misschien allemaal toeval maar het valt zo op
Aan het woordje ‘welke’ herken je dat dingen hier niet kloppen deze schrijfstijl wordt weinig meer gebruikt. Men gebruikt in de regel het woordje “die” ipv “welke”
Vreemd genoeg zie je deze schrijfstijl ook steeds terug op de website voorbeeld: Wij hebben alle machines ‘welke’ ........
Aan dit soort kleine dingen kun je zien dat er iets vermoedelijk niet klopt aan de reactie van @Ilse020
een ander opmerkelijk iets dit topic werd constant meegelezen door Nick logisch dat zou ik ook doen. Echter sinds de alias Ilse20 is verschenen is het account van Nick niet meer on line geweest
misschien allemaal toeval maar het valt zo op
Zit gauw aan de 25000 denk ikdit topic is al 7000 x gelezen![]()
Begrijpelijk dat je er stres van krijg , je gezondheid gaat boven alles.Beste mensen,
Ik heb op mijn falie gehad van mijn vrouw omdat ik me hier zo heb laten gaan. Ik had haar belooft dat ik het definitief zou afsluiten. Ik kan/kon me zo opwinden over wat er gebeurt is dat het zelfs iets heeft gedaan met mijn gezondheid. Ik heb het gros van mijn berichten weggehaald die toch wel in een emotie geschreven zijn. Ik wil er ook niet weer mee geconfronteerd worden. Voor mij gaat er definitief een slot op en ga verder met mijn andere hobby het houden van vogels. Wellicht dat ik in de toekomst weer de motivatie te pakken krijg om te starten met een zeewaterbak. Het gros van de spullen heb ik al.
cheers,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.