Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel bijzonder dat Ilse zulke goede ervaringen heeft met Nick en vandaag pas lid is geworden. 🤣
Dacht precies het zelfde... Ook nergens anders op gereageerd dan dit topic. Heel bijzonder allemaal weer :ROFLMAO:

Wel bijzonder dat Ilse zulke goede ervaringen heeft met Nick en vandaag pas lid is geworden. 🤣
Wilde net het bericht typen toen de jouwe verscheen :ROFLMAO:
De fotos op z'n website zijn volgens mij allemaal van hem zelf hoor. 1 van die bakken heb ik zelfs in de werkplaats zien staan toen ik langs kwam voor mijn eerste bak
Achter de eerste had je nog wel kunne schuilen maar bovenstaand bericht is gewoon onzin: google reverse search liegt niet en tenzij Nick zijn aquaria eerder op andere websites post moet je wel heel goedgelovig zijn om dit te geloven..

Maarja het is alles behalve een vakman en die valt gelukkig vanzelf wel door de mand :)

Maar mensen, ze zegt gewoon zelf dat ze lid is geworden om "hier" meer over te weten te komen, voordat ze een eventuele tweede bak besteld.

Dus met "hier" zal ze niet zeewateraquaria bedoelen, maar de in dit topic beschreven ervaringen van anderen met het bedrijf waar zij waarschijnlijk haar bak wilde gaan bestellen. Lijkt mij een prima motivatie die niet in twijfel getrokken hoeft te worden.

Maar mensen, ze zegt gewoon zelf dat ze lid is geworden om "hier" meer over te weten te komen, voordat ze een eventuele tweede bak besteld.

Dus met "hier" zal ze niet zeewateraquaria bedoelen, maar de in dit topic beschreven ervaringen van anderen met het bedrijf waar zij waarschijnlijk haar bak wilde gaan bestellen.
Dan heb je aan lezen wel voldoende denk ik

Dan heb je aan lezen wel voldoende denk ik
Ach, sommige mensen moeten gewoon even hun zegje kwijt.

Alsnog blijft het wat verdacht, maar goed.

Kijk eens goed naar de manier van schrijven en zinsopbouw van de eerste twee regels van Ilse020 haar/zijn 1e bericht. Vergelijk deze eens met de laatste drie 5 sterren reviews op google van Nicksaqauria ;).

Dit topic vind je iig niet als je op 'nicksaquaria ervaringen' oid zoekt. En als je zo tevreden bent met je eerste bak vind ik het maar bijzonder om voor je 2e bak pas dergelijke research te gaan doen.

Precies wat ik dus dacht! Of het is familie of Nick is opeens een dame geworden. Alles kan tegenwoordig! Wel erg verdacht... de beheerders van dit forum kunnen het ip adres van Ilse vast wel traceren naar.. laten we gokken.. ergens in Laren... 🤣

Is dit topic er nu helemaal op ingericht om Nick / Nicksaquaria plat te branden? Wel jammer want ik herken helemaal niets van bovenstaande berichten. Heb inmiddels na volle tevredenheid mijn eerste bak van Nick draaien en was al aan het plannen met Nick om een tweede bak te laten maken. Ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk van waar is van wat er allemaal in dit topic staat. Ik heb overigens alleen zoetwateraquaria en heb dit account enkel aangemaakt omdat ik hier wat meer over te weten wil komen voor ik mijn tweede bak bestel.
Beste Ilse,

ik ben bang dat meneer Nick een cursus zelfvernietiging heeft afgerond. Wij proberen op dit forum (ondanks de zelfvernietigingsdrang van Nick) juist positief en eerlijk onze mede hobbyisten te behoeden voor grote miskopen. Het zou je maar gebeuren dat je een stuk/scheef/lekkend aquarium koopt. Dat moet je toch niet willen? Sterker nog... we geven meneer Nick steeds aan dat hij het netjes kan oplossen met de kopers, maar die laat hij gewoon in de kou staan... geen geld terug, geen enkele vorm van vergoeding. Mijn persoonlijke advies zou zijn om hier geen aquarium te kopen: maar dat is slechts een advies....

Ik ben verder geen famillie van Nick en inderdaad enkel lid geworden om hier wat meer info op te vragen, ik heb zelf enkel zoetwater aquaria. De manier van beschuldigen op dit forum zegt mij in ieder geval wel genoeg.

Is dit topic er nu helemaal op ingericht om Nick / Nicksaquaria plat te branden? Wel jammer want ik herken helemaal niets van bovenstaande berichten. Heb inmiddels na volle tevredenheid mijn eerste bak van Nick draaien en was al aan het plannen met Nick om een tweede bak te laten maken. Ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk van waar is van wat er allemaal in dit topic staat. Ik heb overigens alleen zoetwateraquaria en heb dit account enkel aangemaakt omdat ik hier wat meer over te weten wil komen voor ik mijn tweede bak bestel.
Ik ben verder geen famillie van Nick en inderdaad enkel lid geworden om hier wat meer info op te vragen, ik heb zelf enkel zoetwater aquaria. De manier van beschuldigen op dit forum zegt mij in ieder geval wel genoeg.
hoi ilse,
misschien ben jij een tevreden klant van nick , maar die zijn we echter nog niet tegengekomen op dit forum , vandaar dat sommige een beetje negatief op jouw reactie’s reageren.
Het kan natuurlijk dat ilse de 2e voornaam van nick is ...
who knows.....

De fotos op z'n website zijn volgens mij allemaal van hem zelf hoor. 1 van die bakken heb ik zelfs in de werkplaats zien staan toen ik langs kwam voor mijn eerste bak
Ben je toevallig familie van Nick , je bent dan ook de enigste wie tevreden is met zijn aquarium .
Punt blijft dat hij de mensen hun geld terug moet geven .
Mijn punt staat vast! Ik vind hem een klootzak eerste klas.

Ik heb het gevoel dat we Nick nu genoeg schade aan hebben gericht .
Je leest op Facebook toch wel het een en ander nu .
Ik ben blij dat we op het forum er allemaal mee eens zijn dat we dit niet pikken van Nick .
Ik hoop dat we heel veel hobbyisten hebben laten weten dat je daar geen aquarium moet laten maken.
Ik hoop dat Nick eieren voor zijn geld kiest en de benadeelde zijn geld terug geeft.
Maar ik ben heel bang dat de schade aan nicksaquarium een grote impact zal hebben.
Ons doel is wel bereikt 😉

Dus tevreden klanten zijn hier niet welkom?
Iedereen is hier van harte welkom!! Zeer zeker.. maar jij komt hier met een vraag en wij geven hier eerlijk onze mening over. Zo werkt dat in een land vol met meningen.

Onze ervaring met meneer Nick is verre van goed. Dat is onze mening. En wij proberen zo eerlijk mogelijk andere kopers te behoeden voor miskopen. Maar iedereen mag hier natuurlijk een andere mening hebben. Van ons mag je nog wel 10 aquariums hij Nick opkopen hoor. Geen enkel probleem. Maar kijk het aquarium dan wel even goed na voordat je hem in de auto/aanhanger zet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan