Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hahaha mijn naam mogen ze weten .
We hebben op dit forum meestal wel een fictieve naam 😊

Mooi toch? :ROFLMAO:

Nou, helaas heeft de bakkenplakker in kwestie wel enig houvast.

Iemand in het openbaar een leugenaar o.i.d. noemen is een belediging, ook al is het waar.
Smaad(schrift), is sprake van als je moedwillig in het openbaar iemands reputatie zwart maakt zonder dat je dit uit verdediging doet, ook al is het waar wat je schrijft.

Anderen waarschuwen om niet met iemand in zee te gaan, lijkt me wel grijs gebied om dit nog "uit verdediging" te noemen. Zeker als je zelf geen benadeelde partij bent. Dus pas wel op hiermee.

Wel frappant:
Terwijl de jongen weigert om z'n gedupeerde klanten behoorlijk tegemoet te komen, zou hij wel bij het minste op geringste z'n advocaat inschakelen... Wat zou nou meer geld kosten en reputatie schade opleveren? :unsure:

Is dit topic er nu helemaal op ingericht om Nick / Nicksaquaria plat te branden? Wel jammer want ik herken helemaal niets van bovenstaande berichten. Heb inmiddels na volle tevredenheid mijn eerste bak van Nick draaien en was al aan het plannen met Nick om een tweede bak te laten maken. Ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk van waar is van wat er allemaal in dit topic staat. Ik heb overigens alleen zoetwateraquaria en heb dit account enkel aangemaakt omdat ik hier wat meer over te weten wil komen voor ik mijn tweede bak bestel.

Is dit topic er nu helemaal op ingericht om Nick / Nicksaquaria plat te branden? Wel jammer want ik herken helemaal niets van bovenstaande berichten. Heb inmiddels na volle tevredenheid mijn eerste bak van Nick draaien en was al aan het plannen met Nick om een tweede bak te laten maken. Ben wel benieuwd wat er nu eigenlijk van waar is van wat er allemaal in dit topic staat. Ik heb overigens alleen zoetwateraquaria en heb dit account enkel aangemaakt omdat ik hier wat meer over te weten wil komen voor ik mijn tweede bak bestel.
Wat je nu in ieder geval te weten bent gekomen zijn verschillende (minder positieve) ervaringen met Nick...;)
Zelf ken ik hem niet dus ga ook niet mijn oordeel geven, maar als het waar is wat hierboven gezegd word klopt er ZEKER iets niet aan dat bedrijf.

Klachten zat en niet alleen hier dus je mag uiteraard zelf oordelen.
Foto’s van andere mensen hun bak op zijn site plaatsen om je voor te liegen.
Nee daar houden de meeste niet van.

Klachten zat en niet alleen hier dus je mag uiteraard zelf oordelen.
Foto’s van andere mensen hun bak op zijn site plaatsen om je voor te liegen.
Nee daar houden de meeste niet van.
De fotos op z'n website zijn volgens mij allemaal van hem zelf hoor. 1 van die bakken heb ik zelfs in de werkplaats zien staan toen ik langs kwam voor mijn eerste bak

De fotos op z'n website zijn volgens mij allemaal van hem zelf hoor. 1 van die bakken heb ik zelfs in de werkplaats zien staan toen ik langs kwam voor mijn eerste bak
Niet alles zou nep zijn. Maar neem even de tijd om ze op te zoeken op google. En ik kon er al zo'n 3 uit halen die niet van hem was. Niet alleen zoutwater. Ook een discus bak.

En dan ook nog beweren dat zijn bakken dezelfde kwaliteit zijn als aquaja en aqualife.
benieuwd of aqualife en aquaja daar blij van worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan