Erbe2307
René van der Bel
Was genieten!Moet je zn naam eens door Google halen.
Heb je wel een paar avondjes leuke verhaaltjes te lezen.
Druk baasje, maar elk topic begint een soort van " ik wil dit maar ik geen flauw idee hoe"
Dank voor de tip.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Was genieten!Moet je zn naam eens door Google halen.
Heb je wel een paar avondjes leuke verhaaltjes te lezen.
Druk baasje, maar elk topic begint een soort van " ik wil dit maar ik geen flauw idee hoe"
Ik had hem geschreven dat die bak op facebook geen reclame is en aangegeven wat er allemaal aan mis is. Hij was het hier niet mee eens en gaf aan dat het vergelijkbaar zou zijn met bakken van Aquaja en AqualifeAls je zou zeggen die bak is 50 jaar oud dan zou je het direct geloven maar nee hoor hagelnieuw uit de Nick-factory en vol trots on line gezet
haha ja doe dat Patrick en dan met jouw stoere uiterlijk elke week even langsgaan of alles precies volgens plan verloopt
Ik las een bericht waarin stond dat hij 15 jaar was. Dit was op 2 oktober 2018. Dus dan is hij ongeveer 17.5 jaar oud. Als de leeftijd die daar stond klopt natuurlijkIk had hem geschreven dat die bak op facebook geen reclame is en aangegeven wat er allemaal aan mis is. Hij was het hier niet mee eens en gaf aan dat het vergelijkbaar zou zijn met bakken van Aquaja en Aqualife. Ik heb eigenlijk medelijden met deze jongen want hij ziet het gewoon niet en doet helemaal niets met commentaar. Hij heeft een mega plaat voor zijn kop van een meter pantserstaal. Ik weet niet hoe oud hij is, maar hij ziet er echt uit als een jochie. Ik snap zijn vader ook niet want ik had mijn zoon in bescherming genomen. Zijn vader moet gewoon aangeven dat hij er mee moet stoppen want dit wordt hem gewoon niet. Maar ja, waarschijnlijk is zijn vader niet veel anders want daar heb ik ook behoorlijk woorden mee gehad.
Ik schat hem toch wel wat ouder in, maar het zou kunnen. Ik weet trouwens niet of er op de zeewaterpagina's van Facebook al wat de ronde gaat.Ik las een bericht waarin stond dat hij 15 jaar was. Dit was op 2 oktober 2018. Dus dan is hij ongeveer 17.5 jaar oud. Als de leeftijd die daar stond klopt natuurlijk
Ja dat zou kunnen. Ik heb ook geen idee of het klopt hoor. Zelf ben ik ook nog maar bijna 19 maar ik zou echt niet willen dat ik op die leeftijd al zoveel mensen oplicht. Staan gewoon 3 bedrijven op zijn naam. Ik heb op Facebook nog niks gezien. Misschien op de myreef pagina je verhaal ook delen? Of heb je dat al gedaan?Ik schat hem toch wel wat ouder in, maar het zou kunnen. Ik weet trouwens niet of er op de zeewaterpagina's van Facebook al wat de ronde gaat.
Nou dan moeten we dat maar eens veranderenNee, ik heb verder NOGniets gedaan. Een goede zeer uitgebreide review vol met feiten en foto’s is toch wel het minste waar hij recht op heeft. Ik heb altijd tegen hem gezegd dat ik sowieso een review ga schrijven, goed of slecht. Ik heb dit uiteraard besproken met mijn rechtsbijstand. Een review vanuit iemand zijn ervaring mag altijd geschreven worden. Ik wist trouwens niet dat hij nog drie bedrijven heeft.
HahahahaNou bij deze heb ik hem maar populair gemaakt op Facebook book
Heeft hij alweer verwijderd....Nou bij deze heb ik hem maar populair gemaakt op Facebook book
Denk dat ik weet welke zaak. Zag ik op zijn insta staan. Heb ook niet al te beste ervaringen met hun...Zijn naam komt op veel Facebook groepen voorbij en dan niet positief.
Zit hier in de buurt ook iemand die een grote (320cm) bak door hem heeft laten maken en absoluut niet tevreden is.
Deze zit ook op een hoop groepen en waarschuwt ook iedereen voor hem.
waar ik me wel een beetje zorgen om maak is dat ik gelezen heb dat er ook een zaak zou zijn die nou bakken door hem laat maken.
Uiteraard heb ik gevraagd welke zaak dat dan is dus ben benieuwd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.