Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag me af hoe deze professionele aquarium bouwer de inkoop-waarde van zijn pruts aquaria in de boekhouding verwerkt. Als deze aquaria via privé worden verkocht ga ik ervan uit dat de inkoop ook privé is genomen. Is dit niet het geval is het nog steeds een zakelijke transactie, zo niet belastingfraude.

Afgezien van bovenstaande ik zou mezelf niet meer in de spiegel kunnen aankijken als ik iets zou verkopen wat je eigenlijk niet zou moeten verkopen.

Nick7203
Je moet je schamen om hier ook nog je gelijk proberen te halen .
Je heb gewoon een slechte aquarium verkocht .
Wees een vent en geef de beste man zijn geld terug.
Wat het je nu gaat kosten wil je niet weten.
Ik zou me diep schamen om me hier op het forum nog te vertonen .
Je heb je op het grootste zeewater forum in de vingers gesneden .
Het is of het geld terug geven , of melding aan de belastingdienst wegens zwart inkopen/verkopen.

Dit is dus ook de reden dat ik ze niet namens mijn bedrijf verkoop. Ik verkoop deze bakken enkel en alleen om er nog wat mensen blij te maken die er nog iets mee kunnen (niet iedereen heeft het geld voor een compleet nieuwe bak en de doe hetzelver kan er vaak voor weinig geld nog wel wat moois van maken)
Je bent gewoon een flapdrol. Mensen kopen bij een bedrijf en mogen verwachten dat iets goed is tenzij vooraf duidelijk wordt aangegeven dat dit niet zo is. Dat heb je niet gedaan en je verleent ook geen medewerking om het op te lossen. Je kunt als ondernemer niet zeggen ik verkoop ze niet namens mijn bedrijf ..... jij bent het bedrijf.
Geef die man ogenblikkelijk zijn geld terug !

Laatst bewerkt:
Dit is dus ook de reden dat ik ze niet namens mijn bedrijf verkoop. Ik verkoop deze bakken enkel en alleen om er nog wat mensen blij te maken die er nog iets mee kunnen (niet iedereen heeft het geld voor een compleet nieuwe bak en de doe hetzelver kan er vaak voor weinig geld nog wel wat moois van maken)
U verkoopt een aquarium als particulier terwijl u een bedrijf heeft als aquarium bouwer. Om zo’n verkoop overeenkomst (mondeling) een aquarium verkoopt heeft u blijkbaar bij de koper niet goed aangeduid dat dit een particuliere koop is.... u verkoopt als bedrijf aquariums dus dan mag de koper hoe u ook heeft geadverteerd er vanuit gaan dat dit om een zakelijke overeenkomst gaat.
Dan ten tweede heeft u het gebrek niet gemeld bij de koper en valt het dus onder verborgen gebrek. Juridisch gezien bent u verplicht het koop bedrag wat verschuldigd is aan de koper terug te betalen en het defecte aquarium terug te nemen. Als dit een juridische kwestie word staat u niet in uw recht omdat u als bedrijf een aquarium bouwer bent en daardoor al bij voorbaat wekt dat de koper het bij een bedrijf koopt.

U verkoopt een aquarium als particulier terwijl u een bedrijf heeft als aquarium bouwer. Om zo’n verkoop overeenkomst (mondeling) een aquarium verkoopt heeft u blijkbaar bij de koper niet goed aangeduid dat dit een particuliere koop is.... u verkoopt als bedrijf aquariums dus dan mag de koper hoe u ook heeft geadverteerd er vanuit gaan dat dit om een zakelijke overeenkomst gaat.
Dan ten tweede heeft u het gebrek niet gemeld bij de koper en valt het dus onder verborgen gebrek. Juridisch gezien bent u verplicht het koop bedrag wat verschuldigd is aan de koper terug te betalen en het defecte aquarium terug te nemen. Als dit een juridische kwestie word staat u niet in uw recht omdat u als bedrijf een aquarium bouwer bent en daardoor al bij voorbaat wekt dat de koper het bij een bedrijf koopt.
Precies dit is zelfs Europees vastgelegd onder productaansprakelijkheid. Hoe dom ben je als jezelf hier als bedrijf zo te kijken zet terwijl wij zijn potentiële klantengroep zijn 😂😂😂

Pff.. als ik de reacties van de verkoper lees begin ik langzaam te koken. Wat een leugens! Kijk even goed naar de foto. Gelukkig maak ik altijd een screenshot van mijn aankopen. Aquariumbouw Gelderland is de adverteerder, klinkt niet echt als particulier. Verder staat er gewoon duidelijk vermeld dat het een nieuw aquarium betreft daar door hem is gemaakt en dat niet is opgehaald. Dus echt geen tweedehands wat hij zegt. Ik wil mijn geld nog niet eens terug!!! Ik ben er ook helemaal klaar mee. Oordeel zelf en beslis of je bij meneer een aquarium besteld. Mijn advies is iig doe het niet!

Bijlagen

• Screenshot_20210403-111948_Marktplaats.jpg
    Screenshot_20210403-111948_Marktplaats.jpg
    110,6 KB · Weergaven: 165
Toch wel grappig dat de oh zo “profesionele” Nick al zijn posts heeft verwijderd. Had nog graag een woordje gewisseld met deze halfbakken ondernemer.

Tip gewoon de belastingdienst. Wie weet gaan ze kijken. Als z’n boekhouding lijkt op z’n aquarium bouwkunsten gaat die het nog moeilijk krijgen.

Iig heel veel succes met het herstellen van de bak! Misschien als je het verhaal aan je lfs/sponsor van het forum voorlegt ze nog wel en een beetje tegemoet willen komen.

Na dit alles gelezen te hebben, kan je toch wel stellen dat deze beste man zijn eigen glazen toch wel ingegooid heeft

Laat ik ook maar eens mijn ervaringen delen in dit topic. Ik ben degene die vorig jaar eind mei deze bak met meubel en lichtkap besteld had. De levertijd zou 5 a 6 weken zijn. Begin juni de aanbetaling gedaan en ongeveer 2 weken later een mail gekregen dat het glas en dergelijke binnen was. In juli bericht gekregen dat de bak geplakt was en het frame was ook klaar. Ik zou gedurende de bouw foto’s krijgen, maar die kwamen maar niet nadat ik erom gevraagd had. Ik ben er toen maar een keer heen gereden en er stond alleen een frame en verder niets. Ik wilde meteen een aanpassing laten doen omdat ik een DyMico had gekocht. De sump kon dus achterwege gelaten worden en ik heb later ook het leidingwerk laten vervallen. Dit is dus minder werk en had de hoop dat het dan misschien wat zou opschieten. Helaas was dit ijdele hoop. Mijn vertrouwen was in september toch wel naar het nulpunt gedaald. Ik zag op zijn facebook allerlei bakken, die later waren besteld geleverd worden. Na de de foto’s goed bekeken te hebben zag ik al dat de kwaliteit van deze bakken van bedenkelijk niveau waren. Gezien ik toch al een behoorlijk bedrag had aanbetaald moest ik wel doorzetten. Ik had trouwens al helemaal geen zin meer in de hobby. Ik was zo enthousiast vorig jaar mei en dit was in oktober naar nul gedaald. Ik heb op een gegeven moment ook deadlines gesteld die natuurlijk niet gehaald werden. Eind februari 2021 zou het eindelijk klaar zijn, maar ik had natuurlijk nul vertrouwen in wat mij te wachten stond. Ik had inmiddels al een een paar keer contact gehad met mijn rechtsbijstand en wist wat te doen mocht het niet naar het zin zijn. Ik had iemand meegenomen die er wat meer neutraal in stond want zelf was ik natuurlijk behoorlijk gekleurd. Toen we aankwamen zagen we dat het nog niet klaar was. Hij was er nog mee bezig, maar volgens hem ging het om nog een paar kleine dingen. Het meubel zag er niet uit en ik werd enorm boos. Hij wuifde alles weg. Het was een kwestie van wat poetsen zei hij. Nou, gerafelde, scheve randen en krassen in Dibond poets je niet weg. Ik ben normaal iemand die helemaal niet snel boos wordt en ben al die maanden ook netjes gebleven, maar ik ontplofte. De kap zag er ook niet uit, het was echt niet om aan te zien. Ik heb hem verteld dat ik de bak niet afneem en dat ik er helemaal klaar mee ben. Na wat foto’s te hebben genomen zijn we naar huis gereden en heb ik gelijk een ingebrekestellingsbrief geschreven en deze op drie manieren verstuurd, dus ook per mail. Ik kreeg diezelfde avond nog mail van hem dat hij de koopovereenkomst ontbond conform zijn algemene voorwaarden pt 9.4(overmacht). De overmacht was volgens hem de Corona Pandemie. Het materiaal zou hierdoor veel te laat geleverd zijn. Natuurlijk een onzinverhaal want ik had juni vorig jaar van hem al een mail dat de spullen binnen waren. Het kwam er ieder geval op neer dat hij de gemaakte materiaalkosten van mijn aanbetaling ging aftrekken en het restant zou overmaken. We zijn nu 2 maanden verder en ik heb nog steeds niet mijn geld geheel terug. Ik heb inmiddels voor goed 5.5K aan spullen op mijn zolder staan, maar heb helemaal geen zin meer in de hobby. Ik hoop dat dit nog een keer gaat komen. Ik vind het heel triest dat deze jongen er zelf helemaal van overtuigd is dat hij puik werk levert en dat hij goed bezig is. Mensen zullen zich wel afvragen waarom ik met hem in zee ben gegaan. Ik had natuurlijk bij 1 van de bekende bouwers kunnen bestellen. De reden is, dat het mij leuk leek om samen met een beginnende bouwer iets neer te zetten. Deze mensen moeten ook een kans krijgen. Helaas dus een totaal verkeerde inschatting gemaakt van betrokkene.

Update, op 20-04-2020 het laatste deeltje van mijn aanbetaling gekregen. Helaas ben ik wel de helft kwijt geraakt. Het is erg vervelend om ruim 400 te verliezen en niets te hebben. Maar ja, goede leer voor de volgende keer. We blijven leren, ook als je 53 bent.

Laatst bewerkt:
Laat ik ook maar eens mijn ervaringen delen in dit topic. Ik ben degene die vorig jaar eind mei deze bak met meubel en lichtkap besteld had. De levertijd zou 5 a 6 weken zijn. Begin juni de aanbetaling gedaan en ongeveer 2 weken later een mail gekregen dat het glas en dergelijke binnen was. In juli bericht gekregen dat de bak geplakt was en het frame was ook klaar. Ik zou gedurende de bouw foto’s krijgen, maar die kwamen maar niet nadat ik erom gevraagd had. Ik ben er toen maar een keer heen gereden en er stond alleen een frame en verder niets. Ik wilde meteen een aanpassing laten doen omdat ik een DyMico had gekocht. De sump kon dus achterwege gelaten worden en ik heb later ook het leidingwerk laten vervallen. Dit is dus minder werk en had de hoop dat het dan misschien wat zou opschieten. Helaas was dit ijdele hoop. Mijn vertrouwen was in september toch wel naar het nulpunt gedaald. Ik zag op zijn facebook allerlei bakken, die later waren besteld geleverd worden. Na de de foto’s goed bekeken te hebben zag ik al dat de kwaliteit van deze bakken van bedenkelijk niveau waren. Ook bij Google reviews had ik al verhalen gelezen waar je niet vrolijk van wordt. Het waren bevestigingen van mijn ervaringen. Naar mijn mening kloppen de laatste paar 5 sterren googlereviews niet. Ik heb geprobeerd deze mensen te achterhalen, maar ze zijn nergens te vinden. Daarnaast vind ik de zinsopbouw, woord gebruik en schrijfwijze wel heel erg op elkaar lijken. Gezien ik toch al een behoorlijk bedrag had aanbetaald moest ik wel doorzetten. Ik had trouwens al helemaal geen zin meer in de hobby. Ik was zo enthousiast vorig jaar mei en dit was in oktober naar nul gedaald. Ik heb op een gegeven moment ook deadlines gesteld die natuurlijk niet gehaald werden. Eind februari 2021 zou het eindelijk klaar zijn, maar ik had natuurlijk nul vertrouwen in wat mij te wachten stond. Ik had inmiddels al een een paar keer contact gehad met mijn rechtsbijstand en wist wat te doen mocht het niet naar het zin zijn. Ik had iemand meegenomen die er wat meer neutraal in stond want zelf was ik natuurlijk behoorlijk gekleurd. Toen we aankwamen zagen we dat het nog niet klaar was. Hij was er nog mee bezig, maar volgens hem ging het om nog een paar kleine dingen. Het meubel zag er niet uit en ik werd enorm boos. Hij wuifde alles weg. Het was een kwestie van wat poetsen zei hij. Nou, gerafelde, scheve randen en krassen in Dibond poets je niet weg. Ik ben normaal iemand die helemaal niet snel boos wordt en ben al die maanden ook netjes gebleven, maar ik ontplofte. De kap zag er ook niet uit, het was echt niet om aan te zien. Ik heb hem verteld dat ik de bak niet afneem en dat ik er helemaal klaar mee ben. Na wat foto’s te hebben genomen zijn we naar huis gereden en heb ik gelijk een ingebrekestellingsbrief geschreven en deze op drie manieren verstuurd, dus ook per mail. Ik kreeg diezelfde avond nog mail van hem dat hij de koopovereenkomst ontbond conform zijn algemene voorwaarden pt 9.4(overmacht). De overmacht was volgens hem de Corona Pandemie. Het materiaal zou hierdoor veel te laat geleverd zijn. Natuurlijk een onzinverhaal want ik had juni vorig jaar van hem al een mail dat de spullen binnen waren. Het kwam er ieder geval op neer dat hij de gemaakte materiaalkosten van mijn aanbetaling ging aftrekken en het restant zou overmaken. We zijn nu 2 maanden verder en ik heb nog steeds niet mijn geld niet geheel terug. Ik heb inmiddels voor goed 5.5K aan spullen op mijn zolder staan, meer heb helemaal geen zin meer in de hobby. Ik hoop dat dit nog een keer gaat komen. Ik vind het heel triest dat deze jongen er zelf helemaal van overtuigd is dat hij puik werk levert en dat hij goed bezig is. Mensen zullen zich wel afvragen waarom ik met hem in zee ben gegaan. Ik had natuurlijk bij 1 van de bekende bouwers kunnen bestellen. De reden is, dat het mij leuk leek om samen met een beginende bouwer iets neer te zetten. Deze mensen moeten ook een kans krijgen. Helaas dus een totaal verkeerde inschatting gemaakt van betrokkene.
Wat een onwijs triest verhaal man ! Goed dat je het deelt zodat anderen hier niet in kunnen trappen ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent wat een schandalige gang van zaken

Laat ik ook maar eens mijn ervaringen delen in dit topic. Ik ben degene die vorig jaar eind mei deze bak met meubel en lichtkap besteld had. De levertijd zou 5 a 6 weken zijn. Begin juni de aanbetaling gedaan en ongeveer 2 weken later een mail gekregen dat het glas en dergelijke binnen was. In juli bericht gekregen dat de bak geplakt was en het frame was ook klaar. Ik zou gedurende de bouw foto’s krijgen, maar die kwamen maar niet nadat ik erom gevraagd had. Ik ben er toen maar een keer heen gereden en er stond alleen een frame en verder niets. Ik wilde meteen een aanpassing laten doen omdat ik een DyMico had gekocht. De sump kon dus achterwege gelaten worden en ik heb later ook het leidingwerk laten vervallen. Dit is dus minder werk en had de hoop dat het dan misschien wat zou opschieten. Helaas was dit ijdele hoop. Mijn vertrouwen was in september toch wel naar het nulpunt gedaald. Ik zag op zijn facebook allerlei bakken, die later waren besteld geleverd worden. Na de de foto’s goed bekeken te hebben zag ik al dat de kwaliteit van deze bakken van bedenkelijk niveau waren. Ook bij Google reviews had ik al verhalen gelezen waar je niet vrolijk van wordt. Het waren bevestigingen van mijn ervaringen. Naar mijn mening kloppen de laatste paar 5 sterren googlereviews niet. Ik heb geprobeerd deze mensen te achterhalen, maar ze zijn nergens te vinden. Daarnaast vind ik de zinsopbouw, woord gebruik en schrijfwijze wel heel erg op elkaar lijken. Gezien ik toch al een behoorlijk bedrag had aanbetaald moest ik wel doorzetten. Ik had trouwens al helemaal geen zin meer in de hobby. Ik was zo enthousiast vorig jaar mei en dit was in oktober naar nul gedaald. Ik heb op een gegeven moment ook deadlines gesteld die natuurlijk niet gehaald werden. Eind februari 2021 zou het eindelijk klaar zijn, maar ik had natuurlijk nul vertrouwen in wat mij te wachten stond. Ik had inmiddels al een een paar keer contact gehad met mijn rechtsbijstand en wist wat te doen mocht het niet naar het zin zijn. Ik had iemand meegenomen die er wat meer neutraal in stond want zelf was ik natuurlijk behoorlijk gekleurd. Toen we aankwamen zagen we dat het nog niet klaar was. Hij was er nog mee bezig, maar volgens hem ging het om nog een paar kleine dingen. Het meubel zag er niet uit en ik werd enorm boos. Hij wuifde alles weg. Het was een kwestie van wat poetsen zei hij. Nou, gerafelde, scheve randen en krassen in Dibond poets je niet weg. Ik ben normaal iemand die helemaal niet snel boos wordt en ben al die maanden ook netjes gebleven, maar ik ontplofte. De kap zag er ook niet uit, het was echt niet om aan te zien. Ik heb hem verteld dat ik de bak niet afneem en dat ik er helemaal klaar mee ben. Na wat foto’s te hebben genomen zijn we naar huis gereden en heb ik gelijk een ingebrekestellingsbrief geschreven en deze op drie manieren verstuurd, dus ook per mail. Ik kreeg diezelfde avond nog mail van hem dat hij de koopovereenkomst ontbond conform zijn algemene voorwaarden pt 9.4(overmacht). De overmacht was volgens hem de Corona Pandemie. Het materiaal zou hierdoor veel te laat geleverd zijn. Natuurlijk een onzinverhaal want ik had juni vorig jaar van hem al een mail dat de spullen binnen waren. Het kwam er ieder geval op neer dat hij de gemaakte materiaalkosten van mijn aanbetaling ging aftrekken en het restant zou overmaken. We zijn nu 2 maanden verder en ik heb nog steeds niet mijn geld niet geheel terug. Ik heb inmiddels voor goed 5.5K aan spullen op mijn zolder staan, meer heb helemaal geen zin meer in de hobby. Ik hoop dat dit nog een keer gaat komen. Ik vind het heel triest dat deze jongen er zelf helemaal van overtuigd is dat hij puik werk levert en dat hij goed bezig is. Mensen zullen zich wel afvragen waarom ik met hem in zee ben gegaan. Ik had natuurlijk bij 1 van de bekende bouwers kunnen bestellen. De reden is, dat het mij leuk leek om samen met een beginende bouwer iets neer te zetten. Deze mensen moeten ook een kans krijgen. Helaas dus een totaal verkeerde inschatting gemaakt van betrokkene.
Je zult zien dat wanneer je wel een goede bak koopt de zin absoluut weer terug komt....
een je eenmaal voor je nieuwe bak zit en je ontdekt allerlei leven in je nieuwe reef dan doet je dit alle ellende gauw weer vergeten.
Ga gewoon eens kijken bij mede hobbyisten als het mogelijk is , dan komt het vanzelf goed...

succes peter

Laat ik ook maar eens mijn ervaringen delen in dit topic. Ik ben degene die vorig jaar eind mei deze bak met meubel en lichtkap besteld had. De levertijd zou 5 a 6 weken zijn. Begin juni de aanbetaling gedaan en ongeveer 2 weken later een mail gekregen dat het glas en dergelijke binnen was. In juli bericht gekregen dat de bak geplakt was en het frame was ook klaar. Ik zou gedurende de bouw foto’s krijgen, maar die kwamen maar niet nadat ik erom gevraagd had. Ik ben er toen maar een keer heen gereden en er stond alleen een frame en verder niets. Ik wilde meteen een aanpassing laten doen omdat ik een DyMico had gekocht. De sump kon dus achterwege gelaten worden en ik heb later ook het leidingwerk laten vervallen. Dit is dus minder werk en had de hoop dat het dan misschien wat zou opschieten. Helaas was dit ijdele hoop. Mijn vertrouwen was in september toch wel naar het nulpunt gedaald. Ik zag op zijn facebook allerlei bakken, die later waren besteld geleverd worden. Na de de foto’s goed bekeken te hebben zag ik al dat de kwaliteit van deze bakken van bedenkelijk niveau waren. Ook bij Google reviews had ik al verhalen gelezen waar je niet vrolijk van wordt. Het waren bevestigingen van mijn ervaringen. Naar mijn mening kloppen de laatste paar 5 sterren googlereviews niet. Ik heb geprobeerd deze mensen te achterhalen, maar ze zijn nergens te vinden. Daarnaast vind ik de zinsopbouw, woord gebruik en schrijfwijze wel heel erg op elkaar lijken. Gezien ik toch al een behoorlijk bedrag had aanbetaald moest ik wel doorzetten. Ik had trouwens al helemaal geen zin meer in de hobby. Ik was zo enthousiast vorig jaar mei en dit was in oktober naar nul gedaald. Ik heb op een gegeven moment ook deadlines gesteld die natuurlijk niet gehaald werden. Eind februari 2021 zou het eindelijk klaar zijn, maar ik had natuurlijk nul vertrouwen in wat mij te wachten stond. Ik had inmiddels al een een paar keer contact gehad met mijn rechtsbijstand en wist wat te doen mocht het niet naar het zin zijn. Ik had iemand meegenomen die er wat meer neutraal in stond want zelf was ik natuurlijk behoorlijk gekleurd. Toen we aankwamen zagen we dat het nog niet klaar was. Hij was er nog mee bezig, maar volgens hem ging het om nog een paar kleine dingen. Het meubel zag er niet uit en ik werd enorm boos. Hij wuifde alles weg. Het was een kwestie van wat poetsen zei hij. Nou, gerafelde, scheve randen en krassen in Dibond poets je niet weg. Ik ben normaal iemand die helemaal niet snel boos wordt en ben al die maanden ook netjes gebleven, maar ik ontplofte. De kap zag er ook niet uit, het was echt niet om aan te zien. Ik heb hem verteld dat ik de bak niet afneem en dat ik er helemaal klaar mee ben. Na wat foto’s te hebben genomen zijn we naar huis gereden en heb ik gelijk een ingebrekestellingsbrief geschreven en deze op drie manieren verstuurd, dus ook per mail. Ik kreeg diezelfde avond nog mail van hem dat hij de koopovereenkomst ontbond conform zijn algemene voorwaarden pt 9.4(overmacht). De overmacht was volgens hem de Corona Pandemie. Het materiaal zou hierdoor veel te laat geleverd zijn. Natuurlijk een onzinverhaal want ik had juni vorig jaar van hem al een mail dat de spullen binnen waren. Het kwam er ieder geval op neer dat hij de gemaakte materiaalkosten van mijn aanbetaling ging aftrekken en het restant zou overmaken. We zijn nu 2 maanden verder en ik heb nog steeds niet mijn geld geheel terug. Ik heb inmiddels voor goed 5.5K aan spullen op mijn zolder staan, meer heb helemaal geen zin meer in de hobby. Ik hoop dat dit nog een keer gaat komen. Ik vind het heel triest dat deze jongen er zelf helemaal van overtuigd is dat hij puik werk levert en dat hij goed bezig is. Mensen zullen zich wel afvragen waarom ik met hem in zee ben gegaan. Ik had natuurlijk bij 1 van de bekende bouwers kunnen bestellen. De reden is, dat het mij leuk leek om samen met een beginende bouwer iets neer te zetten. Deze mensen moeten ook een kans krijgen. Helaas dus een totaal verkeerde inschatting gemaakt van betrokkene.
Mooi klote.
Voor een goedkope bak van goede kwaliteit kan je eens informeren bij van wolferen. Die maakt echt tegen bodemprijzen leuke bakken. Misschien niet zo luxe als van bepaalde andere bouwers, maar wel gewoon mooie bakken. In mijn laatste dagboek vind je foto's van mijn bak die door van wolferen is gemaakt.
Hopelijk komt de zin in de hobby uiteindelijk weer terug!

Mooi klote.
Voor een goedkope bak van goede kwaliteit kan je eens informeren bij van wolferen. Die maakt echt tegen bodemprijzen leuke bakken. Misschien niet zo luxe als van bepaalde andere bouwers, maar wel gewoon mooie bakken. In mijn laatste dagboek vind je foto's van mijn bak die door van wolferen is gemaakt.
Hopelijk komt de zin in de hobby uiteindelijk weer terug!
ik heb al laten informeren bij van Wolferen, maar hij gaat er niet aan beginnen. Het kost teveel tijd en werk.

Neem eens contact op met arie van aqua compleet , hij kan je vast wel helpen....

010-2180304

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan