U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Nog 12 nachtjes slapen!!!!Alleen die digitale camera he?![]()
als de voed niet perfect is , geef hem dan maar een badje he !Tanu zei:Hoi Arjan en Cindy,
Tuurlijk alles goed hier, bij jullie ook? Alleen die digitale camera he?
Zand blijft heel redelijk liggen. Klontvorming merk ik niet. Maar ik heb danook wat strombusjes en een zandzevende zeester erin. Misschien dat dat scheelt.
Vandaag heb ik een felrose Stylophora pistillata en een geelgroene granulosa met roze toppen gekocht, beide stukken uit maricultuur. Ik ga morgen 'es kijken hoe goed de foto's worden als ik ze met m'n gsm maak. Ik zag net dat de voet van de granulosa niet helemaal perfect is, morgen ga ik daar eventueel nog wat aan doen. Zijn weer érg mooie stukjes!
franky zei:als de voed niet perfect is , geef hem dan maar een badje he !
granulosa's zijn nogal gevoelig aan infectie's![]()
jodium betadine ! 6ml op 4 l aqua water , 10 min ontsmetten ,Tanu zei:Jodium toch? Hoeveel jodium zou jij gebruiken? en hoe lang baden? Was sowieso van plan vanmiddag dit te doen. Zit nu op m'n werk..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.