U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
arjen_D zei:Hoi Tanne
Ziet er nog steeds goed uit maar moet toch ff wennen nu de hystrix weg is![]()
Er is toch flink in gesnoeid?Boarder zei:Volgens mij staat de hystrix er nog op de foto? Je bedoelt dit als grapje toch?
Wat ik zo mooi vind aan dit aquarium is dat het zo ongelofelijk vol staat, maar toch een bepaalde rust uitstraalt.
Vaak vind ik van die overvolle bakken met weet ik veel hoeveel koralen te druk.
Prachtige foto's overigens en inderdaad wat een geweldige bak is dit.
Gr. Roy
Hihihi... Ik ben er 2 jaar geleden helemaal mee gestopt... Ben nu veel aan het duiken :goed: ook in Nederland... Jij duikt toch ook?Tanne zei:Robku: thanxHoe is het met jouw bak tegenwoordig?
Viel me al op ,Rob, je bent weer nadrukkelijk op het forum aanwezigRobku zei:Hihihi... Ik ben er 2 jaar geleden helemaal mee gestopt... Ben nu veel aan het duiken :goed: ook in Nederland... Jij duikt toch ook?
Maare het gaat weer kriebelen... De bak bedoel ik dan... en heb er zo'n heerlijke ruimte voor... Vandaar dat ik weer eens hier kwam kijken...
Tanne zei:...
Frode: hoe bevalt jouw 'light' aquarium?
...
Tanne zei:Lennert: thanxDe HQI's zijn BLV 10.000 K, de T5 AM 15.000 en AM blauw. Ik vind de kleur precies goed, maar de HQI's branden iets geler, doordat ze op E-VSA's branden. Ik weet het, dit zou anders moeten zijn, maar kennelijk heb ik afwijkende E-VSA's... :S
Goeiedag Tanne
Als ik het goed heb dan heb je 150 watt.
Pieter heeft nog een E-vsa liggen,als je wil zou je deze even kunnen
lenen om zeker te weten dat het hier aan ligt.
mvg Richard
OEPS!Peter H. zei:Viel me al op ,Rob, je bent weer nadrukkelijk op het forum aanwezig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.