Stoffel
Senior Forumlid
hij kijkt blij [emoji1]
Nog nooit iemand zo zien lachen om een gat in zijn muur...
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
hij kijkt blij [emoji1]
Nog nooit iemand zo zien lachen om een gat in zijn muur...![]()
Tim van Aquacompleet heeft vandaag het onderstel bezorgd: gepoedercoat RVS.
Morgen komt het aquarium zelf.
Haha, ik kan deze humor wel waarderen!! ;-)Is ook veel beter dan andersom (sorry...flauw...[emoji5]️![]()
Het wordt een bijkeuken. Eigenlijk wordt het gewoon een aquariumkamer, de enige concessie is het feit dat de wasmachine en droger er ook moeten staan.Wordt een klein keukentje maar een geweldige bak😄
Heey Tanne!De jongens van Aquacompleet hebben vanmorgen mijn nieuwe bak bezorgd!
Het wordt een bijkeuken. Eigenlijk wordt het gewoon een aquariumkamer, de enige concessie is het feit dat de wasmachine en droger er ook moeten staan.
Alles volgt verder volgens plan, alleen duurt het iets langer voor de sump er is. Geen probleem, als het goed is is die er volgende week. Tijdens de kerstdagen verwacht ik weinig te doen in het nieuwe huis, maar ondertussen ben ik ook druk met zaken als schilderen en andere kleine werkzaamheden.
Fijne dagen allemaal!
De jongens van Aquacompleet hebben vanmorgen mijn nieuwe bak bezorgd!.....
![]()
Niet overwogen om de bak bv een cm of 10 uit de muur te laten steken? Neemt meteen de gelijkenis met het doorgeefluik bij de chinees weg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.