Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Tanne

Tim van Aquacompleet heeft vandaag het onderstel bezorgd: gepoedercoat RVS.

Morgen komt het aquarium zelf.

Bijlagen

• 10393546_782395331834023_7941888108230882880_n.jpg
    10393546_782395331834023_7941888108230882880_n.jpg
    21,3 KB · Weergaven: 178
Tim van Aquacompleet heeft vandaag het onderstel bezorgd: gepoedercoat RVS.

Morgen komt het aquarium zelf.

Sterk. Binnen een week na het krijgen van de sleutel het aquarium al geplaatst ;)

Ey Tanne, jij zet er vaart achter! Ziet er tot nu toe al goed uit zeg! Alles loopt nog volgens plan?

Gr. Jeroen

Is ook veel beter dan andersom (sorry...flauw...[emoji5]️)
Haha, ik kan deze humor wel waarderen!! ;-)

@Tanne, het ziet er tot nu toe erg goed uit allemaal!! Heel veel succes de aankomende tijd!

Interessant .
Heb hier op het forum al aardig mooie filterruimtes gezien maar zelfs een keuken voor je aquarium das pas fijn :D:thumbup:

m.v.g henk

Lijkt wel zo'n doorgeef luik bij de chinees haha..menu 12 met kloepoek

De jongens van Aquacompleet hebben vanmorgen mijn nieuwe bak bezorgd!

Wordt een klein keukentje maar een geweldige bak😄
Het wordt een bijkeuken. Eigenlijk wordt het gewoon een aquariumkamer, de enige concessie is het feit dat de wasmachine en droger er ook moeten staan.

Alles volgt verder volgens plan, alleen duurt het iets langer voor de sump er is. Geen probleem, als het goed is is die er volgende week. Tijdens de kerstdagen verwacht ik weinig te doen in het nieuwe huis, maar ondertussen ben ik ook druk met zaken als schilderen en andere kleine werkzaamheden.

Fijne dagen allemaal!

Bijlagen

• 10881674_782975338442689_3576379803457789372_n.jpg
    10881674_782975338442689_3576379803457789372_n.jpg
    33,8 KB · Weergaven: 624
Kijk dat ziet er al mooi uit.
Is weer netjes geplaatst door de manne.
Begin is erg mooi en goed.

Groetjes wesley

De jongens van Aquacompleet hebben vanmorgen mijn nieuwe bak bezorgd!

Het wordt een bijkeuken. Eigenlijk wordt het gewoon een aquariumkamer, de enige concessie is het feit dat de wasmachine en droger er ook moeten staan.

Alles volgt verder volgens plan, alleen duurt het iets langer voor de sump er is. Geen probleem, als het goed is is die er volgende week. Tijdens de kerstdagen verwacht ik weinig te doen in het nieuwe huis, maar ondertussen ben ik ook druk met zaken als schilderen en andere kleine werkzaamheden.

Fijne dagen allemaal!
Heey Tanne!

Dat gaat snel zeg! Komen de droger en wasmachine wel op aparte groepen? Zal vast wel overnagedacht zijn al natuurlijk haha :)

Komt er ook dan een aparte waterleiding en aansluiting op de afvoer voor je aquarium? Hoef je niet zo met tonnen te sjouwen met wisselen!

Groetjes Youri

De jongens van Aquacompleet hebben vanmorgen mijn nieuwe bak bezorgd!.....

attachment.php

Niet overwogen om de bak bv een cm of 10 uit de muur te laten steken? Neemt meteen de gelijkenis met het doorgeefluik bij de chinees weg. :) .

Dat gaat lekker snel! Nu even lekker genieten van de kerstdagen en daarna weer aan de 'bak'! Fijne dagen!!

Ziet er goed uit Tanne!!! Mooi project topjes

Niet overwogen om de bak bv een cm of 10 uit de muur te laten steken? Neemt meteen de gelijkenis met het doorgeefluik bij de chinees weg. :) .

Er zal nog wel een dikke rvs lijst omheen komen, dat geeft het ook een levend schilderij effect. Uit de muur lijkt mij niet uitzien, maar goed smaken verschillen.

Back
Bovenaan