modest
Senior Forumlid
Ik weet dat er verschillene maten zijn in deze, welke heb jij in gebruik?
Momenteel is enkel de 50 W verkrijgbaar; eind januari de 35 W-versie en nog wat later de 70 W.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Haha, ik vind m'n Atlantiks veel te mooi!Gaat lekker Tanne. Toch aan de Triton dus...ook meteen maar een Triton lamp dan [emoji16]
De Maxspect bevalt prima. Ik heb inderdaad de 50 W-versie. Voor mijn gevoel is er voor mijn bak zeker geen extra stromingspomp nodig, maar dat valt natuurlijk pas echt goed te beoordelen als de bak vol staat.Tanne goedemorgen
Hoe bevalt de Maxpect tot zover?
De theorie ziet er erg goed uit betreffende het gyro-effect.
ben benieuwd naar je bevinding![]()
Klopt helemaalMomenteel is enkel de 50 W verkrijgbaar; eind januari de 35 W-versie en nog wat later de 70 W.
Ik draai alweer even mee en heb veel dingen zien komen en gaan. Ik ben over het algemeen geen 'early adopter'. De methode die ik gebruik werkt uitstekend, maar ik ben ook benieuwd naar nieuwe dingen. Ik heb een tijd de kat uit de boom gekeken maar zie genoeg voordelen aan de Triton-methode om het eens te proberen. Zeker nu de bak voor 100% gevuld is met natuurlijk zeewater is dit een mooie gelegenheid. Ik ben heel benieuwd en zal zeker schrijven over m'n ervaringenhey Tanne,
jij aan de Triton?
op een of andere manier heb ik het gevoel dat dit geen lang leven beschoren is
hoewel ik zelf balling doe (is ook een methode?!) ben ik niet echt zo van de methodes
ik heb ook het idee dat jij niet zo'n volger bent, dus ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen hiermee
ben ook zeer beieuwd naar je nieuwe opbouw in de bak
ik vind/vond je huidige bak altijd een mooie natuurlijke uitstraling hebben
succes met je nieuwe bak, maar dat komt wel goed
groetjes, peter
Haha, ik vind m'n Atlantiks veel te mooi!![]()
Ik ook! Als alles goed gaat, gaat zaterdag de inhoud over. Bas en ik gaan dan alles overzetten.Met drie Atlantiks boven deze bak heb je nog een hogere led-dichtheid dan met een Triton Lani-led
Ik ben echt hel benieuwd hoe dat gaat uitpakken![]()
Dank je Frode!Spannend. Veel succes!
Thanks!Succes met het overzetten! Wordt een pittige klus!
Ik heb op dit moment te weinig tijd om echt goede observaties te doen, sorry. Ik merk in elk geval niks negatiefs...Tanne, hoe gaat het eigenlijk met de Mangaan toevoegingen. Merk je daar nog positieve of negatieve dingen?
Dank je wel Martin, ik ben best een beetje zenuwachtig...Heel veel succes samen,ben benieuwt hoe het gaat worden Tanne!!
Gr,
Martin.
Thanks ManuelWoW...dat gaat in rap tempo allemaal Tanne,veel belovend!!
Ik doe m'n best.Ha Tanne, jij laat er geen sterpoliep over groeien! Dat gaat vlot man, spannend hoor.
Veel succes komend weekend.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.