GlennF
Senior Forumlid
De stand van zaken.
grappig om het verschil te zien in 8 maanden.
25 Okt 2012
18juni2013
http://youtu.be/FHu-cY0bxuo
link van 25okt2012 front aangepast
achterzijde 25okt2012 staat er nu ook bij
Laatst bewerkt:
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
De stand van zaken.
grappig om het verschil te zien in 8 maanden.
25 Okt 2012
18juni2013
http://youtu.be/FHu-cY0bxuo
Gewoon prachtig!!
Geen 1 stukje levend steen is onbegroeid!
En wat een biodiversiteit...
Als dat aquarium in mijn huis zou staan, vloog de tv uit het raam...
Proficiat!
Schitterend Glen, maar kun je ook al filmpjes maken in de toekomst? 25okt2013?
Hoi Glenn
Ik heb ergens iets over boor gelezen dat het een eindproduct is na chemische reactie door ozon probeer maar eens in die richting te zoeken.
Magnesium is niet nodig voor koraalskeletbouw het wordt wel aangetroffen in het koraal maar dat is omdat ca en mg veel op elkaar lijken en dus per ongeluk de mg wordt opgenomen.
Ik heb mijn bak 4 jaar geleden opgestart met oosterschelde water waardoor ik een mg van 1100 had en dat heb ik nu dus nog steeds omdat ik weinig heb ververst en nooit mg heb bijgevuld.
De kalium komt met voedsel mee waardoor bij ruim voeren geen kaliumdosering nodig is.
Welk soort voer weet ik niet meer dat zou ik moeten opzoeken.
Groet
Eric jan
link van 25okt2012 front aangepast
achterzijde 25okt2012 staat er nu ook bij
Prachtige bak Glenn, is dat een Oxymonacanthus longirostris die ik zie zwemmen? Blijft hij van je acro's af.
Ik heb er zelf ook ooit een gehad, helaas kortstondig.
Heb er naar 1 woord voor ! PACHTIG !!!!
Deze button waren helemaal weg ! van een volle steen afgetakled naar 10 poliepen.
na wekelijks doseren 10ml Amino/VitamineC nu weer 2/3 van de steen vol gegroeid. Het werkt dus !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.