Erick & Boukje
Senior Forumlid
Re: The Great White
HAHAHAHA zal m maar niet aan Boukje laten zien.
HAHAHAHA zal m maar niet aan Boukje laten zien.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Mijn dogface puffer, oftewel een Arothron nigropunctatus, oftewel gewoon Kogelvis......heeft zijn naam eer aan gedaan vandaag. Ik heb hem het eerder zien doen en het lijkt er op alsof hij zich op die manier wil uitrekken of zo. Het water is prima in orde, hij eet als een gek en heeft geen ruzie. Hij oogt niet gestresst maar hij heeft dan gewoon zin om zich op te blazen. Nou ja, ik had de camera bij de hand dus wilde het even delen met jullie....
Robin
Het diner voorschotelen gaat niet zo 1,2,3. Moet rekening houden met alle beesten; de kogel, rookglas en lipvis eet uit de hand, de duivels voer ik gericht (ze richten zich meer op mij :biggrinen zorg ook altijd dat de Clarki's wat pakken. Dit droppen ze dan weer in de tapijt anemoon. Ook met de rifwachter hou ik rekening, maar die pakt voornamelijk droogvoer en artemia/mysis. Ach weet je, het eten geven is wel lachen hoor. Mensen kijken ook weleens hun ogen uit als een duivel een diepvries spiering van een cm of 7 naar binnen ziet slurpen in een flits.
Hahaha, dat lijkt me een uitdaging; met 1 hand filmen en de andere hand voeren; vermoedelijk resultaat: een stuk duim minder door de kogelvis, een steek van de grote duivel in m'n pink en tenslotte als kers op de taart, de dwerg koraalduivel die aan mijn middelvinger hangt. Dat lijkt me een doorbraak op youtube :biggrin:.
Maar.....ehhh...ik zal een keer een poging wagen...dan laat ik een medisch team alvast klaarstaan!
Robin
Cool dan zien we je savonds vast terug op Shownieuws, of nee Hart van Nederland, de tranentrekkerMaar eh...kan je vrouw niet een keer filmen dan? Misschien HANDiger
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.