U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ik weet het JW. Tot nog toe valt het me erg mee. Gisterenavond heb ik ze herhaaldelijk gezien. En nu bij het aangaan van het licht, zie ik ze weer beideJan Willem Esselaar zei:Die bloedgarnaal is bloed mooi maar heel verlegen.
Edwin.Dekker zei:Nog even dit; vandaag twee van deze beauties meegenomen:
Nog meer voerenmarco-w zei:MOOI deze garnalen !!!! Zijn idd wat schuw maar dan maar wat meer voeren dan zie je ze wel!!!!!
Hé Miranda!Taurus zei:hey Edwin, hoewel ik minder actief ben hier...als ik op het forum kom, kom ik toch altijd nog effe jouw dagboekkie bekijken hoorblijft schitterend om te volgen! groetjes
Hoi Erwin,E.T.H zei:Mooi bak Edwin.
Ik hoop dat die van mij net zo mooi gaat worden.
Ook zeer mooi die anthiassen op de foto gezet...prachtig:goed:
Groeten Erwin
Ik denk op dit moment of ik moet gaan lunchen of moet wachten op een sollicitant die Godsgruwelijk te laat en niet te bereiken is....Edwin.Dekker zei:Ik denk 115 x 105 x 65. Wat denken jullie?
Ik zeg lunchenM_v_P zei:Ik denk op dit moment of ik moet gaan lunchen of moet wachten op een sollicitant die Godsgruwelijk te laat en niet te bereiken is....![]()
Maar anderzijds denk ik: Mooie maten!
Groet,
Marcel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.