marco-w
Voor bekenden 'DIE LANGE'
Edwin.Dekker zei:Ik denk 115 x 105 x 65. Wat denken jullie?
Ik denk DOEN !!!!
Grt, Marco
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Edwin.Dekker zei:Ik denk 115 x 105 x 65. Wat denken jullie?
Zit nog te dubben over de hoogte (60 of 70 cm). Ik denk dat hoger onpraktisch wordt. Vandaar 65 cmmarco-w zei:Ik denk DOEN !!!!
Grt, Marco
Ja , maar 70 bied weer meer zwemruimte aan !! Het een en ander ligt ook weer aan je opbouw met steen en hoe je het gaat verlichten (hqi of geheel T5 ).Edwin.Dekker zei:Zit nog te dubben over de hoogte (60 of 70 cm). Ik denk dat hoger onpraktisch wordt. Vandaar 65 cm.
Je weet het hè. Hier altijd HQI & T5 combi.marco-w zei:Ja , maar 70 bied weer meer zwemruimte aan !! Het een en ander ligt ook weer aan je opbouw met steen en hoe je het gaat verlichten (hqi of geheel T5 ).
Als ik mocht kiezen dan ging ik voor 70.
Dan maar een tang erbij bestellen !!!
Anders kom ik wel langs met mijn armen.
Grt, marco
Dus dan 70 hoog , wordt uiteindelijk toch lager de waterhoogteEdwin.Dekker zei:Je weet het hè. Hier altijd HQI & T5 combi.
Vijlvisje is geaccepteerd ja. Is nog wel een beetje schuw naar mij, maar zwemt al aardig rond door de bak.marco-w zei:Dus dan 70 hoog , wordt uiteindelijk toch lager de waterhoogte!!
Grt , Marco
p.s vijlvisje geaccepteerd ??
En het gaat zo slecht met de economieEdwin.Dekker zei:Zit nog te dubben over de hoogte (60 of 70 cm). Ik denk dat hoger onpraktisch wordt. Vandaar 65 cm.
Hoi Lennert,lennert zei:En het gaat zo slecht met de economie![]()
ik zou voor de 65 gaan persoonlijk.
Die van mij is 60 waterhoogte en met de rand van de bak erbij kan ik net op de bodem komen.
En om altijd met een tang te kl..... lijkt mij niet handig.
MAARRRR het is natuurlijk wel super mooi 70 hoog
En die diepte is natuurlijk helemaal mooi.
Hoe dieper hoe mooier vind ik.
Ben benieuwd wanneer je hem gaat bestellen.
gr lennert
En Ed is de kogel al door de kerk ???Edwin.Dekker zei:Ga wel de boer op voor offertes.
Nee nog niet Marco. Moet alles nieuw dus zit tegen een behoorlijke kostenpost aan te hikken. Ben er in ieder geval nog niet uit. Keep you posted...marco-w zei:En Ed is de kogel al door de kerk ???![]()
![]()
Ben benieuwd wat het wordt ...
Grt , Marco
Ik ben er nog niet uit Dennis. Wellicht dat ik mijn verlichting behoud en er een tweede zelfde armatuur bij hang. Kalkreactor en afschuimer zijn sowieso te klein. Opvoer ook veel te krap. Ga immers van 350L naar meer dan het dubbele. Vissen, stenen en koraal dat zal het idd niet wezen. Kosten van de bak zelf ook niet. Ik zit alleen tegen de apparatuur aan te hikken. Ik wil de volgende bak graag volledig integreren in mijn interieur. Na staat er echt een bak in huis. Dat wil ik straks anders. Dat we dan ook meteen groter gaan, is alleen maar meegenomendakine zei:hee edwin, mooie maten hoor mocht je plan doorgang vinden, maar valt er dan helemaal niets van je huidige apperatuur te gebruiken? Of langzaam sparen op het forum! Koralen heb je al zat ook vissen dat zullen de kosten niet meer zijn. Ben benieuwd lijkt wel een beetje trekt te zijn jawsee ook al in het nieuw. Ik blijf bij mijn maten erg tevreden over!
Ik zei het toch ........hahahahEdwin.Dekker zei:De gast die hier logeert is in een rap tempo bezig kortte metten te maken met mijn Xenia.
Edwin.Dekker zei:Ik ben er nog niet uit Dennis. Wellicht dat ik mijn verlichting behoud en er een tweede zelfde armatuur bij hang. Kalkreactor en afschuimer zijn sowieso te klein. Opvoer ook veel te krap. Ga immers van 350L naar meer dan het dubbele. Vissen, stenen en koraal dat zal het idd niet wezen. Kosten van de bak zelf ook niet. Ik zit alleen tegen de apparatuur aan te hikken. Ik wil de volgende bak graag volledig integreren in mijn interieur. Na staat er echt een bak in huis. Dat wil ik straks anders. Dat we dan ook meteen groter gaan, is alleen maar meegenomen![]()
.
De zij/achterwand die ooit vol zat met Xenia is nu bijna helemaal kaal. Sta op het punt om met de krabber de laatste stompjes Xenia van het glas af te schrapen. Kan ik deze ruit eindelijk eens helemaal schoon makenmarco-w zei:Ik zei het toch ........hahahah
Jammer van de xenia voor je nemo's , ik heb nog wel een plukje staan !!!
P.s ik heb nog wel meer voor je staan![]()
Grt , Marco
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.