Edwin.Dekker
Senior Forumlid
ksnap het ook niet GerardPeter H. zei:Peter ?????![]()
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
ksnap het ook niet GerardPeter H. zei:Peter ?????![]()
Ik vergis me al eens van naam,en heb het maar recht gezet.Weet dat Peter ook steeds goede waardes heeft,vandaar mijn vergissing waarschijnlijk.Eddy zei:Edwin,dit zijn zeker perfecte waardes.Enkel twijfel ik of de tijd op je klok wel juist was?.![]()
Gr,Eddy
Geen probleem Eddy, ik kon er wel om lachen. En een vergissing is menselijk.Eddy zei:Ik vergis me al eens van naam,en heb het maar recht gezet.Weet dat Peter ook steeds goede waardes heeft,vandaar mijn vergissing waarschijnlijk.
Gr,Eddy
Jij bent echt scherp! Ik had het maar een half uurtje in mijn handtekening staan of zo. Nee, niet verkleurd, het is echt oranje. Zie de foto's in mijn dagboek. Dat rode was een foutje van mij. Last van acute kleuren doofheid.vanvelzen zei:Hoi Edwin,
zijn je Monti's verkleurd (dacht toch eerst Rode gelezen te hebben)??
Inderdaad goed geslapen vannacht... Mijn aquarium moet nog wat verder rijpen maar ben zeker geïnteresseerd in wat Oranje monitplaat tzt.Edwin.Dekker zei:Jij bent echt scherp!
Je komt maar halen als je zo ver ben.vanvelzen zei:Inderdaad goed geslapen vannacht... Mijn aquarium moet nog wat verder rijpen maar ben zeker geïnteresseerd in wat Oranje monitplaat tzt.
Enig idee hoe oud je bak ongeveer moet zijn voordat je dit koraal succesvol kan houden?
Nog een heel verhaal Marco. Zat net een update te tikken. Maar ik zal hem zo wel ff posten. Foto's zal wel ff duren vrees ik, alles van kleur af nu.marco-w zei:Hey Ed , hoe is het verlopen nadat ik wegwas ?? Is het gelukt om alle dieren te plaatsen ??? Foto , Foto, foto![]()
![]()
![]()
![]()
Grt , Marco
Hi Hans je hebt het vanavond met eigen ogen kunnen zien. Ik moet zeggen dat het wat mij beterft wel tot een verbetering heeft geleid. Succes met de stekken!vanvelzen zei:Tjonge Edwin, dat is geen fijne opeenstapeling van gebeurtenissen. Je hebt zo van die tijden, dan komt altijd alles tegelijk (iets met Murphy...)
Hoop dat je gedwongen verbouwing uiteindelijk tot een verbetering van de opbouw heeft geleid; zou iig nog één lichtpuntje zijn!
Dank je voor het compliment en graag gedaan natuurlijk. Nogmaals veel plezier van de stekken en ik kom zeker een keer bij je kijken.vanvelzen zei:Inderdaad zojuist terug van een bezoek aan Edwin en zijn gezin, alwaar ik samen met Gerard op visite ben geweest. Kan niet anders zeggen dan dat we zeer gastvrij zijn ontvangen inclusief lekkere koffie en vers gebakken appelbollen...
Zoals je zelf al aankondigde waren niet al je koralen op kleur maar desalnietemin vond ik het prachtig om te zien. Prachtige opbouw voor een steenkoralenbak!
De stekken staan inmiddels in mijn aquarium; hartelijk dank daarvoor! kom zelf maar eens snel live kijken hoe ze erbij staan....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.