Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Ed's eerste zee-aquarium!

Nog even wat foto's:

Bijlagen

• Image_0474.JPG
    Image_0474.JPG
    233,6 KB · Weergaven: 4
  • Image_0486.JPG
    Image_0486.JPG
    578,2 KB · Weergaven: 2
  • Image_0550.JPG
    Image_0550.JPG
    420,3 KB · Weergaven: 3
  • Image_0843.JPG
    Image_0843.JPG
    514,1 KB · Weergaven: 2
  • Image_0884.JPG
    Image_0884.JPG
    570 KB · Weergaven: 6
en meer:

Bijlagen

• Image_0790.JPG
    Image_0790.JPG
    445,6 KB · Weergaven: 1
  • Image_0802.JPG
    Image_0802.JPG
    438,9 KB · Weergaven: 2
  • Image_0831.JPG
    Image_0831.JPG
    481,7 KB · Weergaven: 3
  • Image_0882.JPG
    Image_0882.JPG
    489,8 KB · Weergaven: 2
Ten slotte nog wat foto's van mijn dispars die aan het baltsen zijn en eindelijk eens een redelijke foto van de gobie in mijn bak. (Foto's zijn door wat zweefvuil een beetje stoffig.)

Bijlagen

• Image_0561.JPG
    Image_0561.JPG
    342,8 KB · Weergaven: 41
  • Image_0585.JPG
    Image_0585.JPG
    366,8 KB · Weergaven: 7
  • Image_0586.JPG
    Image_0586.JPG
    394 KB · Weergaven: 7
  • Image_0626.JPG
    Image_0626.JPG
    357,7 KB · Weergaven: 3
  • Image_0684.JPG
    Image_0684.JPG
    379,9 KB · Weergaven: 3
Mooie foto's Ed,goed dat de kleur weer terugkomt :) !! ps.beetje planaria op de oren kan toch geen kwaad...beter deze dan de andere :p !!

@Marjan, zal idd eens kijken of ik het kan filmen. Ben alleen bang dat ik dan eerst weer een betere filmcamera wil :rolleyes::o. Het is in iedergeval wel een mooi schouwspel.

@Manuel, heb toch liever geen hé...:(

Goed dat alles er weer mooi bij staat !

Hele mooie foto's van die anthiassen. Ik blijf het een van de boeiendste visjes vinden.

Die bloedgarnaal is bloed mooi maar heel verlegen.

Jan Willem Esselaar zei:
Die bloedgarnaal is bloed mooi maar heel verlegen.
Ik weet het JW. Tot nog toe valt het me erg mee. Gisterenavond heb ik ze herhaaldelijk gezien. En nu bij het aangaan van het licht, zie ik ze weer beide :). Daar worden we vrolijk van.

marco-w zei:
MOOI deze garnalen !!!! Zijn idd wat schuw maar dan maar wat meer voeren dan zie je ze wel ;) !!!!!
Nog meer voeren :eek:... dacht het niet Marco, gaat niet goed komen dan. Voorlopig zie ik ze nog regelmatig maar moet wel zoeken. Wil er met de tijd nog een paar poetsers extra bij gooien.
Heb van de week nog een kalkkokerworm aan mijn collectie toegevoegd.
Verder heb ik besloten om mijn Hydnophora te verkopen, wat inmiddels ook al gebeurt is. Dit koraal werd te groot voor mijn bak en bepaalde voor een belangrijk deel de inrichting ervan.
Tenslotte kan ik nog melden dat ik dit weekend mijn poetsvis weer naar beneden heb gehaald. De agressie tegen de dispars is niet meer. De overige bewoners zijn er wel blij mee merk ik.

Ben gisteren nog langs WW geweest. Heb nog een gorgoontje meegenomen. Een Menella sp. Leuk gorgoontje met hele kleine gele poliepjes.
Zal binnenkort eens wat foto's plaatsen.

Mooi bak Edwin.

Ik hoop dat die van mij net zo mooi gaat worden.

Ook zeer mooi die anthiassen op de foto gezet...prachtig:goed:

Groeten Erwin

Taurus zei:
hey Edwin, hoewel ik minder actief ben hier...als ik op het forum kom, kom ik toch altijd nog effe jouw dagboekkie bekijken hoor :D blijft schitterend om te volgen! groetjes
Hé Miranda!
Dat vind ik leuk om te horen :goed:. Jammer dat we elkaar nog steeds niet ontmoet hebben, maar wie weet... Het is immers toch wel een klein wereldtje. Ik hoop verder dat je zwangerschap helemaal op rolletjes loopt! Het geboorte kaartje mag je in iedergeval sturen naar de Amerikalaan 105 in Alphen aan den Rijn ;):p . Hoe gaat het overigens met jouw bakkie?

E.T.H zei:
Mooi bak Edwin.

Ik hoop dat die van mij net zo mooi gaat worden.

Ook zeer mooi die anthiassen op de foto gezet...prachtig:goed:

Groeten Erwin
Hoi Erwin,

Ik denk zeker dat jouw bak de mijne gaat overtreffen. Zo als jij met de hobby bezig ben, gaat helemaal goed komen. Techniek en dergelijke ziet er piekfijn uit bij je! Kom zeker een keer kijken bij je.

Edwin.Dekker zei:
Ik denk 115 x 105 x 65. Wat denken jullie ;) ?
Ik denk op dit moment of ik moet gaan lunchen of moet wachten op een sollicitant die Godsgruwelijk te laat en niet te bereiken is.... :p

Maar anderzijds denk ik: Mooie maten!

Groet,

Marcel

M_v_P zei:
Ik denk op dit moment of ik moet gaan lunchen of moet wachten op een sollicitant die Godsgruwelijk te laat en niet te bereiken is.... :p

Maar anderzijds denk ik: Mooie maten!

Groet,

Marcel
Ik zeg lunchen ;).

Back
Bovenaan