Fipiliwip
Senior Forumlid
Hey Luc, Po4absorber is er al aantal weken vanaf gehaald, dit toen gewoon om te kijken of er nog iets uit het steen kwam, bleef echter 0 meten. Ook ter controle nog eens bij theo gegaan en daar bleef het ook 0.
Het is niet dat ik witte plekken ofzo zie aan het koraal, de kleuren zijn gewoon veel minder "fel" als je het zo wilt noemen. Het is niet dat alles lichtbruin is,
gewoon "lichter" van kleur
Je spreekt over een paar stuks, maar dat is bij mij eigenlijk als beginnen de hele rimram hé luc
Het is niet dat ik witte plekken ofzo zie aan het koraal, de kleuren zijn gewoon veel minder "fel" als je het zo wilt noemen. Het is niet dat alles lichtbruin is,
gewoon "lichter" van kleur
Je spreekt over een paar stuks, maar dat is bij mij eigenlijk als beginnen de hele rimram hé luc
jawsee zei:Filip,het blijft altijd moeilijk om op afstand avies te geven héwat ik zou doen in jou plaats
indien je momenteel nog po4absorber in je systeem hebt liggen verwijderen,je meet 0
als het maar een paar stuks zijn zou ik ze ééns goed bekijken,zie je onderaan witte plekjes met wat gelige eitjes ertussen misschien,bij twijfel even een koraal los maken en in een wit emmertje met jodium soppen,misschien heb je last van wat platwormpjes
de rest is voor manuelde boys
en Theo
![]()