Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

115l zeewater

neen , die van post 432 en volgende . Waren deze reeds aanwezig toen ik daar was . Indien ja heb ik er flink naast gekeken .

groetjes
Kris

Vandaag even naar Reef Corner geweest!:D

Op de eerste foto een rode Blastomussa Wellsi en op de tweede net dezelfde maar dan met een ander kleurtje.

Bijlagen

• IMG_5127.JPG
    IMG_5127.JPG
    252,9 KB · Weergaven: 9
  • IMG_5121.JPG
    IMG_5121.JPG
    228,8 KB · Weergaven: 5
  • IMG_5123.JPG
    IMG_5123.JPG
    229 KB · Weergaven: 7
Nu ben ik zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer jaloers Mathijs,staat al lang op men verlanglijstje(stuur me is de prijs via pb aub).Helaas worden alle vlezige koralen hier opgepeuzeld door men 2 genicanthussen Lamarck....denk dat ik deze vissen toch mr is ga verkopen of verhuizen nr de bak op men werk.

Zo kan ik die mooie koralen ook houden.
En hoe ist met die paarse hystrix/caliendrium????Nog steeds paars?
mvg Joeri

De paarse caliendrium staat wat5 meer tegen bruin aan. Heb hem nu net wat hoger gezet. Eens kijken wat dat gaat geven.

Ja het zijn echt mooie stukjes, als ik moest kiezen tussen wat mooie vissen en deze mooie stukjes zou ik zeker voor het laatste gaan. Ik stuur je een PB met de prijzen.

onwijs mooi , zo een kleuren zoek ik ook nog .

PS : De purperen staat lekker hoog .

groetjes
Kris

Hey Mathijs,

Dat zijn weer twee mooie stukken :goed:
Straks wordt ik nog jaloers, Blasto's missen wij nog in de collectie hier :rolleyes:
Tijd om Marcel weer eens een portie overwerk te bezorgen....:p

Groetjesss

mooie koraaltjes zeg!!

Zéér mooie nieuwe aanwinsten Mathijs :eek: :goed: Daar kan je best fier op zijn! Voor wat betreft je plannen voor verlichting, ik zou persoonlijk voor de HQI combo gaan. Gewoon 10.000K met 2x blauwe T5. Daar krijg je zeker en vast geen spijt van. Wil je dit in real life zien kan dat hier he.

Hey Tif,
mij moet je niet bedanken hoor! Ik bedankt jullie dat ik je pomp mocht gebruiken.:goed:

Bram, inderdaad.:D

Edwin, leuke stukjes he! :cool: Over de verlichting ben ik nog aan het twijfelen. Eerst komt er een Nikon D60 met macroringen (wil ook foto's als jou :p ) en daarna zie ik nog. Misschien eerst eens kijken voor een koeler? Ik zie nog wel....
Hmm, Alphen aan den Rijn, is dat zo richting N-Holland? En is er ergens bij jou in de buurt een station?

Nog wat overzichtjes!

Bijlagen

• IMG_5133.JPG
    IMG_5133.JPG
    326,1 KB · Weergaven: 60
  • IMG_5137.JPG
    IMG_5137.JPG
    349,9 KB · Weergaven: 40
Mathijs zei:
Edwin, leuke stukjes he! :cool: Over de verlichting ben ik nog aan het twijfelen. Eerst komt er een Nikon D60 met macroringen (wil ook foto's als jou :p ) en daarna zie ik nog. Misschien eerst eens kijken voor een koeler? Ik zie nog wel....
Hmm, Alphen aan den Rijn, is dat zo richting N-Holland? En is er ergens bij jou in de buurt een station?

Nog wat overzichtjes!
Alphen aan den Rijn ligt in het hart van de randstad (Zuid Holland). Ongeveer in het midden van de ruit Rotterdam-Den Haag-Amsterdam-Utrecht allen op zo'n 30 minuten met de auto. Station op loop afstand (±15 min.) van hier.

Plezier ga ik er zeker mee beleven! Wat een kwaliteit....:eek: Nu nog wel een beetje alles zoeken, is toch wel ff aanpassen.:o

Macro ringen hadden ze niet binnen. Morgen eens kijken op konijnenberg.;)

Leuke aanwinst mathijs!
Maarja nu je bij de bron zit, kan dat er vanaf he! ;)

Back
Bovenaan