Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

115l zeewater

Mathijs ,

ligt die bij jouw gewoon op de bodem . bij mij heb ik hem hoog staan , pal onder de HQI .Wat is eigenlijk de beste plaats ??

mvg
Kris

Hey Kristof,
werken bij de bron is helaas al gedaan. Mijn maximum werkdagen voor een student zijn verstreken.

Kris, bovenaan zouden de poliepen lekker fel oranje worden. Hier ligt hij nog op de bodem omdat ik nog niet goed weet waar ik heb ga plaatsen.

Hij kleurt hier idd fel orange . Laat ik hem daar staan .
Nu moet hij groeeeiiieeen ......:D

Thanks ,
Kris

Hoi Mathijs,

Schitterende Montipora! Ik vind het ongelooflijk wat je in je aquarium voor moois bij elkaar gezocht krijgt, mijn complimenten!

Nick

Wow nu voel ik me wel vereerd!:o

Het stukje komt van Devlieghere, de komende tijd zullen er waarschijnlijk nog wel binnenkomen. Joey zal het dan wel in het sponserdeel zetten.

Hey Mathijs; Ondanks wat tegenslagen tochnog een mooie bakje geworden,dit belooft voor de toekomst als je groter gaat top:goed: groetjes mark:)

Dankje Mark!

Gisteren nog even naar Devlieghere gegaan en nog een LPS koraaltje meegenomen. Een soort rood/bruine Favites.

Daarnaast nog 3 van de 4 lampen vervangen. De bedoeling is dat de kleuren terug wat beter worden, na 2 weker afwezigheid stond alles meer tegen bruin aan. Daarom ben ik ook terug met de Aminos van Mare Nostrum begonnen.

Bijlagen

• Favites.jpg
    Favites.jpg
    185,4 KB · Weergaven: 8
heel mooi aquarium hoor:goed:
binnen kort ga ik ook een groter aquarium starten ook deze maten alleen iets dieper en iets hoger.
ik hoop dat ik ook net zo'n mooi aquarium krijg;)

Even je dagboek door genomen ziet er super uit.

Aardig wat geduld heb je op kunnen brengen, maar het resultaat is er na.

Zou je nog een totaal beeld op de foto kunen zetten.

Raymon.

Ziet er leuk uit!

Je opbouw doet me denken aan de film finding nemo, als ze over de klif zwemmen met de kwallen!! :p:D

Gr Thijs.

Hehe Thijs, daar lijkt het eigenlijk wel wat op.

Gisteren samen met Nathalie en Marcel richting Limburg gegaan op zoek naar wat moois!:D

Jaja, ik heb wat meegenomen. Van bij RC twee stukjes Acanthastrea Maxima en bij Jawsee een erg mooie Lobo.

Bijlagen

• Acanthastrea Maxima 1.jpg
    Acanthastrea Maxima 1.jpg
    233,3 KB · Weergaven: 8
  • Acanthastrea Maxima 2.jpg
    Acanthastrea Maxima 2.jpg
    184,5 KB · Weergaven: 7
  • Lobo.jpg
    Lobo.jpg
    175,5 KB · Weergaven: 5
Gisteren ook deze bak bekeken :goed:

Je hebt het goed voor elkaar daar Mathijs, de opbouw is een stukje vakmanschap :D

Ook errug mooie koraaltjes heb je al bij elkaar verzameld.
Echt knap hoe je het hebt aangepakt daar.

Als je je adres nog eens doorstuurt komt er binnenkort ms wel een pakketje aan voor je ;) :D :p

Groetjes, Marcel Nathalie en ook van Milan :)

Back
Bovenaan