U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
VaVa zei:Je gaat me toch niet vertellen dat het nu winter is hé
Toch heerlijk he, die klimaat veranderingmss krijgen we sneeuw in de zomer en met kerst de palmboom optuigen
![]()
![]()
Het is wel redelijk snel opgelost hier,ken gevallen tss. 3 en 6 maanden voor het weg was.Maar de ene aquarium is de andere niet .
Klopt ook, één daarvan was mijn bakje denk![]()
Maar wat je ervoor terug krijgt he, en dan alleen al door niet te klooien.
En wat zijn nou 6 Maanden in aqua taal??
Oei, dom van me!!Even voor de duidelijk, het was rode pluisalg.
Bij mij was de oorzaak zeker geen deritus ophoping: de bodem was volledig leeg. (ik kan overal onderkijken)Ook ik heb ooit last van nitraat gehad. Ik heb de bak leeggehaald en ja hoor, schrik niet, een emmer vol ditrites.
Deze is dus verstoort door de Wodka? Naast dat deze verstoort is zal er dus wel een overvloed zijn geweest aan voeding voor de algen.(wodka/koolstof)Het gaat tenslotte om de stikstofkringloop in orde te krijgen en dat doe je met bovenstaande standaard spulletjes zeg maar.
Straks meten.Waterwaardes op peil brengen
Dat moet lukken.Langzaam gaan water verversen, liefst met water uit een goed draaiend bestaand systeem.
Binnenkort bodempje erin.Bacterie kuurtje.
Ik dacht dat vissen 12 u licht nodig hadden, juist met Thomas gesproken, hij vertelde dat het helemaal niet nodig is dus de verlichting staat nu op 1 u.Heb je je verlichting zo snel weer naar 10 uur gezet dan?
Ik zou hem terug brengen naar 3 uur, en verversen.
Fotootje !!!Mathijs zei:He dankje Thomas!
De visjes zijn juist aangekomen! Met dank aan koerier Eddy.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.