U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Mathijs zei:De pomp blijft nog steeds lekken, ik heb ze daarjuist nog eens geinstalleerd met de nieuwe ring zonder resultaat, vasiline rond de dichtingsring smeren helpt niet en dus ook een nieuwe dichtingsring kan het lekken dus ook niet stoppen. Ik mag de pomp gaan ruilen bij Rudi, hopelijk vind ik dit weekend vervoer om ze op te gaan omwisselen.
Ondertussen is het geeent zeewater dat ik van Nathalie en Marcel gekregen had al lang slecht dus zal ik opnieuw naar water opzoek moeten gaan. Het enige wat misschien positief kan zijn aan het lange wachten is dat vele slechte stoffen van de achterwand in het azijnwater trekken.
We zullen wel voor water zorgen vanuit de buurt.Het mijne risceer ik niet,maar er is daartegen,als alles technisch met de pomp in orde is,wel water te verkrijgen om op te starten.Laat maar weten wanneer je klaar bent met Rudi,en dan spreken we verder af.zebra zei:Hey Mathijs,
Het zit je niet echt mee he![]()
Als je nieuw water nodig hebt mag je altijd weer eens aankomen hoor, als je Ma weer zo'n eind wilt rijden dan he![]()
Snel die pomp omruilen en water erin......we wachten al zo lang![]()
Groetjes, Nathalie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.